2008年8月16日

你會捐多少呢?

以下全是真人真事,
絶非編造來借題發揮!

相信大家都買過旗吧?
那些非謀利機構籌款嗰啲呢!
大家會捐多少買枝旗仔呢?
兩蚊?五蚊?十蚊?廿蚊?
其實多少隨意,有心便是吧?

今朝路上遇到一個智障人仕賣旗,
見佢無乜禮貎咁"叫"路過的人買旗,
好多路人都避之則吉,
當我經過時他又"叫"我買,
於是我就隨手放了個兩蚊入去,
點知佢一見我放個兩蚊,
就大大聲咁同我講:『好多人都係放大紙架!』
當時我真係為之氣結,
點解做善事都要講多少架?
還有為何一個智障者都會咁"白鴿眼"架?
是誰"教導"他這樣的價值觀架?
我不是想同一個智障人仕根根計較,
但係個世界嘅價值觀真係變得咁"扭曲"?
就連一個智障者都把捐多少看得咁重要?
我覺得自己愈來愈唔明白現在的世界了!

24 則留言:

冬冬 說...

咁都得?! 比著係我﹐我會即刻收番個兩蚊添呀! :P

imak 說...

你都問得啱ga, 可能就係無人教佢呢? 智障人仕的父母不是個個都會不離不棄ga......

匿名 說...

你都識講,佢係智障人仕,
佢邊識咁多野,又邊學似我地諗得咁多野?
笑下咪算囉,無謂同佢計較。

匿名 說...

絕不慚愧
在下嗜悲
暫不買旗
鐵石心腸
拒絕小童
美男美女
一視同仁
堅決回絕
阿公阿婆
先生師奶
向我售旗
一而再三
十次八次
絕不懼怕
旁人眼光
為免麻煩
妥協買旗
我要捐款
自有途徑
若要捐款
必定查明
捐得其所
此乃原則
鄭重聲明

PANG 說...

買旗呢家野, 就算靚妹妹/姐姐行過黎我都不為所動

捐左去既錢究竟有幾多去到有需要既人度!? 咁不如我做義工好過, 即刻就幫到人!

悟樂 說...

比我的... 無言...
叫我講的... 錯曬~~~~

伊麵丹 說...

「連智障都識」呢句野不合時宜lu~

新鮮人 說...

冬冬,
我收唔切呀,
入咗去了!
其實係做唔出就真!
唉~~

新鮮人 說...

imak,
無人教佢?
但係佢又識看錢看得"重要"!!?
就好似一個二三歲嘅小朋友,
佢哋都唔會咁市儈吧?
(或者而家啲二三歲都變到好現實了)

新鮮人 說...

豆豆,
唔係同佢計較,
只是覺得如今社會價值愈來愈拜金主義,
就連智障都受到"污染",
其他人就更加可想而知了!

新鮮人 說...

space,
捐錢要看清楚是對的,
除了公益金外,
香港仲有好多個志願團體
(不受惠旒公益金的),
他們都是為市民做事的,
賣旗亦要經過伸請和批審的,
不過我們當然不可能全部都了解他們的實際工作,
捐或不捐就隨個人喜歡了!

新鮮人 說...

天使,
我都明白你嘅想法,
怕被人混水摸魚,
不過有好多非謀利機在不同領域幫助不同嘅人,
有些都是值得幫的!

新鮮人 說...

悟樂,
其實我唔係好明你講乜!! =__=!!

新鮮人 說...

伊麵丹,
乜有人咁講嘅咩?
哈哈哈~~~~

匿名 說...

申請和審批

申請我知是需要的
但審批就有懷疑了
可以祇是一個圖章
沒有審核就批準了
有無可能出做一個
due diligence
review?
只看表面的帳目?
只看申報的報表?

Ruth Tam 說...

Usually, if I can't get a receipt, I won't donate.

I don't like the concept of selling flags. Quite annoying. I still put in some money but just to avoid the on going trouble if I am on the street that time.

I got quite offended when it's on a weekday morning. Guess because I am sleepy and it's a weekday.

新鮮人 說...

space,
那就只捐大的機構囉,
好似東華三院咁,
佢哋有人監督嘛!

新鮮人 說...

ruth,
以前只有星期六至可賣旗,
而家連平日都有人賣,
唔通太多機構要籌款?

Tonia 說...

take it easy la.... don't be upset...

匿名 說...

好少會話名邊間慈善機構賣旗,
凈喺走埋嚟唔問你一手將貼紙,
疵喺你心口等你話唔買都唔得,
所以我是離遠就示意我唔會買,
費事鑒鑒戒戒搣返張貼紙落嚟,
畀返個售旗嘅小妹妹阿公阿婆,
哪喺中環或者東區一帶嘅朋友,
如果見到個樣衰衰嘅四眼矮仔,
唔幫啲老人家啲小妹妹姐姐仔,
買旗果個就好好好有可能喺我嗜悲嘞!

新鮮人 說...

tonia,
upset都無用,
如今嘅價值觀就是這樣,
又做唔到什麼,
只有係度吐吓悶氣囉!

新鮮人 說...

SPACE,
哈哈哈~~~
又唔好咁講,
唔買就唔買囉,
唔買又唔洗死嘅!

匿名 說...

我買旗都係俾大餅,唔係兩蚊就係五蚊,
如果係我遇到我一定會鬧翻佢兼唔買!

新鮮人 說...

coobe,
鬧佢都無用,
只怪社會拜金風氣太盛,
連智障嘅都受到污染了!