2008年9月28日

不文笑話: 小饅頭!


只是不文笑話一則,
還望各位女仕不會介意!

"豬佬"是一個又蠢又咸濕的寡佬,
為了年晚煎堆,人有佢有就走去相睇,
女:『我無乜身材,胸部很小,你不介意吧?』
佬:『有没有饅頭那樣大吖?』
女:『有!』

洞房花燭夜新娘寬衣解帶,
"豬佬"一看就說:『嗚嗚嗚~~~你呃我!』
女:『我邊度有呃你?』
佬:『你邊有饅頭咁大喎?』
女:『係旺仔小饅頭嘛!』
佬:『嗚嗚嗚~~~你賠返畀對饅頭畀我呀!』

一些性學專家話男人愈喜歡大胸女人愈代表有"戀母情意結",
我做男人都唔知係唔係真嘅,
咁喜歡小胸嘅又代表什麼呢?

17 則留言:

匿名 說...

一次的奶粉事件
令人知道『哺餵母乳的好處!

匿名 說...

ops 又是太快手了,上面是我登的。

補充:除了文中提出的好處


『。。。從嬰兒、母親、家庭、環保等四個層面,來了解哺餵母乳的好處。。。。。。。』

還有想提出的是『容器美觀!』

伊麵丹 說...

大胸同戀母有咩關係
咁鐘意D細細個既
會唔會話諗起佢仲係母親既懷抱而有「戀母情意結」呀
青春少艾又會唔會話佢即將成年又會「戀母情意結」呀
好肯定既就係不論大中細同樣有人愛
亦同樣可以愛人
講完

新鮮人 說...

space,
所謂"容器美觀"有乜什麼意思呢?
我唔係好明!

新鮮人 說...

伊麵丹,
啲專家話人一出世就會飲母乳,
這是天生的本能,
所以啲專人咪話男人喜歡大胸嘅女人係懷念嬰兒時代嘅時光,
亦帶有戀母嘅情意結囉!
而這種思想同男人嘅年齡大小是没有直接關係的!

imak 說...

in this connection, 咁女人鍾意大jj 就有「戀父情意結」嗎? 哈哈哈哈!!!!!!

新鮮人 說...

imak,
咁又唔知係唔係喎,
不過嗰啲女仕可能會喜歡食斯華力腸喎!
哈哈哈哈~~~
笑到我出眼淚水呀! =p

匿名 說...

哈哈,好好笑!

男人鍾意平胸女,
可能係因為男人鍾意飛機卦,
女人有飛機場,男人咪可以「起機」囉!
(我好似仲不文...)

新鮮人 說...

豆豆,
你哩個推論好似都係咸咸地咁喎!
哈哈哈~~~€

伊麵丹 說...

咁如果D打從出生到E+都冇試過母乳又包唔包括在內??:(

Hyacinthus 說...

我會說這是與生俱來的本能,母系社會的傳承乃以生育為大前題,母親除了發揮其一家當主的風範外,同時也擔起承上傳下的責任,而身上的性徽也是其養生的基本本錢,胸部的大小也表示其本能的優越!打個比如,母豬除了負起生豬仔的本能外,當也要以乳育之,怎分別母豬的優劣,很現實地也從這一點考慮!

我當然不是說女人如母豬,但在生存的大前題下,當樣樣都不怎計較下,這種基本的需求便顯得重要起來!人貴為萬物之首,有時做起事來卻不如萬物般直接,知道自己所求為何 ~

新鮮人 說...

伊麵丹,
這是與生俱來的本能,
無論你有無飲過母乳,
身體都有這種"潛能"! =)

新鮮人 說...

風子,
咁你意思係咪認為胸部是女性生育能力的性徵,
係人類潛意性裏便覺得愈大愈好呢?

Haricot 微豆 說...

As they say: "It's not the size that counts". This applies to both men and women, apparently :)

新鮮人 說...

微豆,
點即係話"男女都喜歡大胸"?
哈哈哈~~~ =p

Haricot 微豆 說...

Hmmm .... you are only half right. "It's not the size that counts". I will let you figure it out :)

新鮮人 說...

微豆,
人人重點不同,
我想size恰當就最好,
太細就有點....