2008年10月19日

人形垃圾!


雖然明知"他們"就是這樣,
心中亦一早有了心理預備,
但一整天都見到"他們"插隊,
再加上不斷搏慒打混攞著數時,
心裏還是會"火都黎埋",
一群又一群都是這樣差勁,
而且外表愈著得"高貴"﹐
貎似愈有學識的就更加無禮貎,
就算多辨一百次奧運會都唔會有改善,
銅油瓶始終裝返銅油,
這些"人形垃圾"實在有辱國體!

5 則留言:

Samuel 說...

是自由行嗎?

Samuel 說...
此留言已被作者移除。
新鮮人 說...

sam,
是"賤人行"呀! =(

Oscar 說...

我返來囉~ (其實返左都幾日了~)

我去悉尼時都發覺澳洲人有D自我中心, 朋友問"咁同大陸人咪一樣?"

但我又覺得有分別.
澳洲人既自我中心係不經思考, 無諗過岩定錯, 想點就點.
但大陸人其實係諗過咁做係唔岩, 只係佢地覺得可以橫行.

澳洲人基本上會守規矩, 只係有D任性.
但大陸人就... 以為自己有返幾個臭錢就做大帝咁...

新鮮人 說...

OSCAR,
我見到你出文呀,
但入唔到去啊!
歡迎你回來!

十年前左右去過澳洲玩,
嗰時覺得啲澳洲人都幾友善,
唔知係而家變咗定係嗰時自己太細無留意到呢!!