2008年10月20日

動物訓練員!


這是我的想法,
作為一個動物訓練員,
他/她必需要喜歡動物。
否則動物是感覺到的,
而且亦不會聽他/她的指揮,
因為動物的觸覺比人類還要強!

做動物訓練員是困難的,
一來動物不會和你講道理,
但它們卻感覺到你是否關心它們,
二來動物訓練員在香港的出路亦不多,
即是說没有很多轉行的機會,
不做這行可以做什麼呢?
難道走去做練馬師嗎?
那是兩回事啊!
香港是個功利社會,
動物訓練員人工又不是特別高,
只有真正喜歡動物的人才會考慮做這行,
直覺覺得他/她都是比較純樸的一群,
至少不用花精力和別人搞辨工室政治吧?
每天只要對着自己喜歡的動物就會滿足。
海洋公園從前有個訓練殺人鯨海威的,
不知現在做着什麼呢?

10 則留言:

詭異的木頭狗 說...

之前看過一個電視節目介紹海洋公園訓練海豚的女訓練員, 她由海洋公園開幕就係度做.
她當那些海豚好似朋友咁,平日不用上班都會返去睇佢地.對她來說,這不單是一份工, 可以說是生活的一部分.

Haricot 微豆 說...

I guess the following would be their transferrable skills:
* Providing health and care services
* communicating / interacting with general public
* Working under tight schedule
* Problem solving

In case of unemployment, their fall-back position could be in the day care or health care business.

I am guessing.

Oscar 說...

我都好中意動物喎~
不過可惜在香港無乜同動物相關既職業會受到重視...

我能夠明白動物有佢地既一套, 唔係話人對佢好, 佢就一定會用相同既方式對待返你.
呢樣係以前養倉鼠時感受到的~

新鮮人 說...

木頭狗,
由開幕做到而家,
咁咪好老囉! =p

新鮮人 說...

微豆,
除了第一點,
其餘的都是一般工作要面對啊,
況且工作性質變了,
不再是面對着動物,
感覺又好唔對,
唔知會唔會做得開心呢?

新鮮人 說...

oscar,
動物不同人類嘛,
我們覺得對佢好的,
佢哋亦未必明白,
也可能唔係咁諗,
況且不是每一樣動物都咁有靈性啊!

匿名 說...

我都想做動物訓練員呀,
不過唔係個個都做到,
我都曾經做過獸醫助護,
雖然我係好鍾意小動物,
但D貓貓狗狗我都搞唔得佢地掂,
可能因為佢地有病,
所以脾四唔係幾好啦,
唉,真失敗!
所以呢,同動物打交道,
除左愛心,仲要耐性架!

新鮮人 說...

豆豆,
咁咪同照顧細路哥一樣囉!
哈哈哈~~~~

Ruth Tam 說...

It's good to know there are people who have a job they like.

新鮮人 說...

RUTH,
只有做自己喜歡的工作,
人才可以從工作中找到樂趣,
工作亦會愈做愈好,
表現亦會更佳! =)