2008年11月23日

老媽語錄: 睇魚生!



新鮮仔:「嘩~~啲雜錦魚生好正呀!」
新鮮媽:「係咩!」
新鮮仔:「你睇吓塊塊新鮮無比,晶瑩剔透,睇到我流哂口水呀!」
新鮮媽:「靚咩!」
新鮮仔:「我拿畀你睇吓,近睇係咪仲正呀?」
新鮮媽:「有乜咁靚呀?」
新鮮仔:「又肥又新鮮,你話唔靚咩?」
新鮮媽:「朵花就靚!」
新鮮仔:「唏~ 你試過就知好味啦!」
新鮮媽:「"生歐歐"你咪搞我,炒熟我就食!」
新鮮仔: =____________=!!!

14 則留言:

匿名 說...

咁相片左邊啲生まぐろ嘅色水真喺淤淤地唔多妥。
都是少吃為妙!

Tonia 說...

same here...."生歐歐"你咪搞我".. I only like the octopus, and cooked Japanese food. (sushi)

新鮮人 說...

space,
啲魚生好新鮮架,
我手機影得差喳!

新鮮人 說...

tonia,
我全部都啱,
流吓口水了~~~ =p

匿名 說...

上星期公司 Open House, 買了很多美食來招待客人,其中有一盒三文魚,一直都以為自己敢食,但當真正面對時,又是另一個決擇。

匿名 說...

新鮮媽同我阿媽一樣!

新鮮人 說...

匿名,
魚生這樣嘢要睇個人口味,
喜歡的會好喜歡,
否則就唔會試了! =)

新鮮人 說...

applesunset,
如果真係將啲魚生炒熟黎食真係浪費哂囉,
噢~~可惜呀! =p

匿名 說...

我未懂欣賞魚生刺身前,
到日本公幹時和同事一起晚膳,
我真喺把刺身魚生片,
當火窩咁灼熟來吃的。

之後同事叫來上等拖奴,
讓我一嘗生魚片的美味,
一咬傾情自此愛上壽司刺身。

凡事第一次開壞了頭就很難改變觀念。

新鮮人 說...

space,
言中有意喎!?

匿名 說...

哈哈哈! 新鮮兄真細心去讀,
預咗你哪,我其實是想講,
吃榴槤也是一樣模式,
第一口榴槤是最重要的,
一吃傾情,自始不能自拔,
一見到菓王就想吃。

請閱覽我寫:榴槤

新鮮人 說...

space,
我咪同你想法一樣囉,
你以為我想去了那裏呢?
嘻嘻~~~
你好識賣廣告喎! =p

匿名 說...

朵花就靚!我都覺~~~hahaha
我都唔鍾意食魚生~~~

新鮮人 說...

yanyan,
噢~~~原來咁多人不喜歡食魚生架!
我週邊的朋友都喜歡啊!