2009年2月22日

林嘉欣可愛之處!



所謂剛剛遇着啱啱,
昨天才在blog友那邊談及林嘉欣,
今天就給我在街上遇見了,
真人真係幾靚架,
成日笑咪咪又sweet,
再加上兩個小笑凹,
如果唔係blog友講佢有三十,
我點估佢都係得廿五六喳。
其實幾大無所謂,
睇落去年輕咪得囉!

不過話時話,
男人同女人嘅審美角度真係唔同,
女人可能覺得林嘉欣講嘢太嬌嗲,
但係男人就會覺得佢好可愛,
尤其佢有小小baby fat,
塊面又脹"book book"喎,
畀人一種愈睇愈想睇嘅感覺,
男人睇女人就是想要這種感覺嘛!

相關文章:
30後的嬌嗲

24 則留言:

啊澤 說...

i <3 karena

the inner space 說...

對于看美女嘛:

最重要是否襟睇,即是耐看囉!
有啲初看很出塵!但睇耐啲就覺得很平凡!
有啲卻是初看平凡,愈睇愈覺得愈來愈美!

不過有時在鬧市,在行人路上,在公車上,偶然見到一個美女面孔,心情都靚啲。但我是不會盯著她,因為恐怕再翻看後,原來是霎眼嬌,祇有正面,沒有側面,祇有側面美,正面就平平,咁會影響本來靚靚的心情!冧起都幾阿Q精神架!

梁巔巔 說...

有個咁嘅女友, 結 o埋婚, 短10年命都制!

微豆 Haricot 說...

我仍相信 Beauty is in the eyes of the beholder. 可能以前的「四大美人」以今日眼光標凖,是不会当選香港小姐。

Inner Space has a very good point too. Perfection is an illusion. Eventually we will have to face reality, the fact that human beings are NOT perfect, as much as we want to make him/her to be.

聶秀康 說...

很台式美女...林+欣.劉若英.劉心悠.徐若宣都係女都可愛都快or巳經30...

tofufa 說...

I like her sweet smile too~~a smile that makes you smile :)

anmary 說...

其實我都鍾意李嘉欣, 你講男人鍾意嗰種女人我都鍾意. 最唔鍾意啲女人係唔係麵話減肥, 一啲線條都無, 塊面瘦到似巫婆...

不過話時話, 我都係嗰啲年過30但把聲好嗲嘅女人... 唔係特登, 細時把聲已好嗲, 所以由小學同中學都有被女同學杯葛嘅經驗...

Ingrid 說...

最重要是否襟睇,即是耐看囉!
最重要是否襟睇,即是耐看囉!
有啲初看很出塵!但睇耐啲就覺得很平凡!
有啲卻是初看平凡,愈睇愈覺得愈來愈美!
--》好同意

新鮮人 說...

澤,
大家品味差不多喎! =)

新鮮人 說...

space.
你又幾阿Q喎!!! =p

新鮮人 說...

巔兄,
結咗婚可能又係另一個世界喎,
都係做女友好啲,
嘻嘻~~~~~~

新鮮人 說...

微豆,
各花入各花啦,
唔同時代亦有唔同嘅審美觀點嘛!

我們都是凡人,
受"美色"所迷很正常,
什麼是幻想呢?
什麼又是真實永恆呢?
假亦真時,真亦假,
只要看得開心就是嘛,
一會兒的歡娛總好過從没有欣賞過好,
內心的美好重要,
加上外表的美就錦上添花了,
兩者並存是最好!
如果只着重內心就有點虛假了,
人此終是人,
孔子都說;"食、色,性也!".
有誰不愛看美麗的東西呢?

新鮮人 說...

3耳,
乜式都好,
靚就可以了!
嘻嘻~~~~

雖了林嘉欣,
其餘三個我麻麻哋!

新鮮人 說...

tofufa,
完全同意呀,
美女加笑容是逗人開心的重要原素呀!

新鮮人 說...

anmary,
你指林嘉欣,
不是李嘉欣吧?
我唔like李小姐的!

至於嬌嗲問題真係見人見智,
要看看去到什麼程,
無論有心無心,
不是人人接受到,
尤其是女心性睇女性,
她們可能會覺得好造作架!

新鮮人 說...

ingrid,
情人眼裏出西施,
個人覺得佢幾襟睇架! =)

悟樂の空間 說...



女人有幾多個睇其他女人會覺得佢靚的???

新鮮人 說...

悟樂,
咁要問女性才知喎!
哈哈哈~~~~~

anmary 說...

hahahaha!!!! 我打錯我打錯XDD 我也不喜歡李小姐...

有關造作的問題, 我也明白, 不過我發覺我身邊的女性朋友都是很爽朗的人, 不是很女人的那些女人, 所以他們反而覺得我很可愛XDDD 覺得你造作的人就是最想可以造作的人啦~ (當然不是說那些真的很造作的啦~~~!)

另外我想答悟樂:

我不明白為什麼你會這麼覺得? 其實我看過太多男人寫女人這樣那樣, 但我跟我的朋友都不是這樣! 不過我承認你們口中的女人不會成為我的朋友~ 因為她們最討厭的就是我們這種女人XDDDD

新鮮人 說...

anmary,
有些女人唔喜歡太驕嗲的女性,
可能因為覺得她們太造作,
又可能認為這樣做有失女性尊嚴吧!
不過有時很難講,
只要兩個女性合得來,
什麼都不是問題,
否則做什麼都不順眼的,
對吧!?

anmary 說...

hahahahaha!!! 不只是女人, 我想什麼人都一樣, 不喜歡一個人, 他做什麼都會變得不順眼~

新鮮人 說...

anmary,
情人眼裏出西施嘛!

Gwen 說...

我過路架咋!
不過我想講毎一個一都有佢地既審美眼光,我係女生,但我都覺得林嘉欣好cute,好靚,我都好鐘意佢有小小baby肥咁!審美眼光呢樣嘢係好個人既。

inner space講得都好有point! 兼好笑!哈哈!!

悟樂の空間:好多女人都睇同讚其她女人靚架!

再講,內在美好多時都會加分,令個人越睇越靚

新鮮人 說...

gwen,
歡迎光臨! =)
對呀內在美會加分架,
咁樣才會襟睇嘛!