2009年4月22日

大 (龍鳯) 檸樂!


又咸又甜,
左溝右溝,
你飲過未?
好唔好飲?
話過我知。

現代人喜歡嘗試新意,
無論合不合邏輯,
只要未見過就想試,
做生意就是要講創意,
不理甜酸苦辣甚至無味道,
有"卓頭"就有人"游過黎",
錢是給聰明人賺的。

4 則留言:

Neutron 說...

新口味嘛, 試下都好, 不過如果唔駛我加好多錢既話.

以前, 我好鐘意去7仔買思樂冰, 自助式, 隻隻味溝成一杯, 味道獨特.

applesunset 說...

又會咁巧合
剛剛看到另一個blog寫這個product..不過佢係用一個學術的marketing角度去睇
有興趣可以睇o下
http://ad101hk.blogspot.com/2009/04/blog-post_21.html

新鮮人 說...

neutron,
你講起我都記得,
我都試過將思樂冰左溝右溝喎,
哈哈哈~~~~ =p

新鮮人 說...

夕,
這就是這個廣告成功的地方了,
唔理我會唔會去試,
至少可以引起大家的noise,
你講我講嘅時候,
去嘗試的人就多了!

記得讀設計時都有少少marketing學過,
係設計裏面,
presentation係最重要的一環,
如果"演譯"得唔好,
就算再正嘅product或設計都無人會留意,
相反,
如果"包裝"得好,
就算是一嚿垃圾都有人要,
所以當時我們同學間都話"設計"就是一種騙人的技倆!

如今,
每次看到這些"騙人的技倆"時我都笑一笑,
想着我才不會咁易上它的檔呀! =p