2009年4月6日

老媽語錄:"嚟"嘢"嚟"到死!


新鮮媽:「嘩~~咁大粒珍寶珠咪有排"嚟"?」
新鮮仔:「唔會咁大粒嘅,唔係咪"嚟"到條脷都斷埋!」
新鮮媽:「你睇吓嘞,成個人頭咁大,仲唔"嚟"死啲細路。」
新鮮仔:「等我睇過,唏~~得個膠波喳,入便得十二粒細珍寶珠之嘛。」
新鮮媽:「十二粒咁多? 咪一樣會"嚟"死。」
新鮮仔:「邊個叫你一次"嚟"哂十二粒喎!」
新鮮媽:「啲細路聽你講至奇!」

音註: "嚟",發音似普通話的"來"字。

註:
圖中的不是真的珍寶珠﹐
只是貎似珍寶珠而已,
但習慣了叫球狀有棒的做珍寶珠了,
大家唔好見到個題目就諗邪嘢喎。

17 則留言:

anmary 說...

睇咗好耐先明咩嘢係"嚟"嘢...
初初睇到你話新鮮媽話"嚟嘢嚟到死", 我以為新鮮媽連啲女人嘢都會同你講添= =|||

梁巔巔 說...

"初初睇到你話新鮮媽話"嚟嘢嚟到死", 我以為新鮮媽連啲女人嘢都會同你講添= =|||"

笑乸到我吖!

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

anmary 說...

我真係俾阿新鮮兄個標題嚇一嚇架...
= =|||

Mugen C 說...

新鮮兄的"嚟嘢"Gag ;)

MC~

新鮮人 說...

anmary,
唔係啩,
我寫嗰時都無諗過喎,
真係大劑!

新鮮人 說...

巔兄,
我唔識寫個嗰個字喎,
"頼"、"嚟"都唔多似,
所以隨便挑個"嚟"字囉,
有無人可以話我知點寫呢?
國語:請跟我"來"個"來"字讀音廣東話點寫呀?

新鮮人 說...

mc,
唔係爛gag黎架,
係真人真事喎!
哈哈哈~~~
我重伸一次,
係真係發生過嘅對話呀! =)

anamry 說...

hahahahaha!!! 攪到你要出埋音註添! 真係唔好意思XDDDD

不過呢... 嗰個字真係唔知點寫... 我見過有人寫"唎", 但我又覺得應該唔係呢個字...

新鮮人 說...

ANMARY,
唯有睇吓有無人指教吓啦!

孱仔 說...

好好笑!無論是標題,內容,甚至是其他人的意見都好好笑。

新鮮人 說...

孱仔,
好笑咩?
哈哈哈~~~~ =)

梁巔巔 說...

有人咁寫~ "瀨".

但一般都係賴, 加 "". 即係 "賴".

至於有否古字, 有又點寫就唔知咯~

新鮮人 說...

上網都查唔到,
有無人可以畀個答案我呀?

Oscar 說...

其實係玩緊猜歇後語.
["嚟"嘢"嚟"到死!], 我估答案係"馬上風"!

新鮮人 說...

OSCAR,
=__________=!!

anmary 說...

hahahahahaha!!!!
證明男人跟女人看到"嚟嘢"兩個字是會想到完全不同的事的XDDD

新鮮人 說...

anmary,
佢係年青人,
多"幻想"嘛! =p