2009年4月14日

BLOG慶 - 踏入第四年!


今日心血來潮查吓先知原來我寫了網誌三年,
我做人成日都懵吓懵吓,
嚿年都係Space兄提醒我才記得。
2006年4月11日我寫了第一篇網誌,
當時是朋友介紹的,
諗住一齊寫過癮啲,
而且一寫就欲罷不能,
一直寫到現在,
可惜那位朋友卻一早放棄了。


寫網誌三年間,
雖然說不上認識了什麼知己,
但可以聊聊天、鬧鬧咀的網上朋友倒也有幾個,
至於由BLOG友成為見面朋友的就一個都未有,
其實不見面也是好的,
不是怕給人呃或是什麼,
咁大個人,
又唔係女仔,
更不是有錢佬,
根本没有什麼東西給人呃,
只是覺得保持一點神秘感也不錯,
網上空間可以隨意發揮自己想像力,
所以BLOG友都是俊男美女,
可以是高貴美麗的絶色美人,
也可以是文質彬彬的文人雅仕,
總之有幾美好想幾美好啦,
是真是假倒没有什麼所謂,

又不是想做襯家,
何必查根問底呢?
覺得啱咀形就可以做網上朋友啦!

曾經想過自己究竟會寫到幾時,
會唔會寫到死嗰日呢?
不過世事難料,
或者有一日我起身忽然唔再想寫都唔定‧
但係有個地方畀我發吓牙痕,
鬧吓哩個鬧吓嗰個就夠開心啦,
又可以和BLOG友交流吓,
更重要係唔洗錢嘛,
唔洗錢可以滿足到咁多願望仲想點呀?
有得寫就寫住先啦,
都係唔好諗咁多了。

謝謝各位支持,
要繼續出力唔好停喎! =)

36 則留言:

梁巔巔 說...

恭喜三週年慶典!

新鮮人 說...

巔兄,
謝謝!

好快手喎,
我插圖都未加完你就睇完囉,
勁!

xiao zhu 說...

睇你寫得幾鬼開心!真係要恭祝你年年有今日喇!

喂,唔好意思,我又要捉你錯字喇。係慶祝個"慶"呀,哥哥。做乜呢論成日寫錯字呀,再錯就要罰抄架喇!

新鮮人 說...

小豬,
謝謝你!
係喎我又錯了喎,
靜靜雞話你知我係半文盲黎架!
哈哈哈哈~~~~~

半文盲 字

Ruth Tam 說...

Happy Anniversary!

新鮮人 說...

RUTH,
謝謝你長時間而來嘅支持,
你是我一位長久的BLOG友! =)

說...

齊歡暢,同慶賀!

mingmanfred 說...

有人提咁威

威水

Hyacinthus 說...

風子祝你日日都咁開心,你手寫你心 =)
咁開心,係呢樹擺定兩圍開開年呀 XD ~

Oscar 說...

恭喜新鮮咖啡室3週年~

為鼓勵寫作氣氛, 今後我會勤D執錯別字的~ LOL

gwenzilla 說...

忍唔住都要說句:恭喜哂!!

茂斯 說...

年年有今日,歲歲有今朝!

anmary 說...

恭喜晒喎! 過嚟飲杯咖啡先~~~!

原來我早你少少喎~ 我05年8月開始寫, 不過中間放棄咗網上活動, 就係係講嗰種有日瞓醒突然唔想再寫嘅感覺... 連留言俾你哋都好少, 而家又出山, 有無啲高興先~~~!?

繼續努力! 加油!!!

p.s.最近發覺成班blog友裡面好多人都係05/06年間開始寫blog, 感覺好似一齊成長咁呢~

新鮮人 說...

翔,
謝謝!
你都繼續寫喎!

新鮮人 說...

mingmanfred,
係大家畀面,
好感激架! =)

新鮮人 說...

風子,
又開年?
哈哈哈哈~~~~
謝謝一路以來嘅支持,
我們繼續努力的! =)

新鮮人 說...

oscar,
謝謝你!
係啦,
近排唔知發乜神經,
錯好多別字,
真係要睇多兩眼先得了!

新鮮人 說...

gwenzilla,
謝謝啊!
請你繼續支持,
我會努力寫下去的! =)

新鮮人 說...

茂斯,
謝謝你!
也祝你多拍照片和大家分享! =)

新鮮人 說...

anmary,
哈哈哈~~~
謝謝你呀!

見你出山梗係好開心啦,
就好似見到個朋友係外國返黎咁呀,
你都要努力加油唔好停!
我其實無留意幾時開始多人寫blog,
不過我覺得寫blog幾好吖,
有個地方發表吓感受和意見,
所以暫時都會繼續寫住先,
你要時常來喎! =)

the inner space 說...

恭喜!恭喜!
今年遲到左添.

新鮮日日都有blog
講東講西乜都talk
言之有物又可八
唔洗每天去放dog

謹祝: blog務晶精日上

Neutron 說...

祝貴 Blog長寫長有.

anmary 說...

我唔嚟嗰排就真係好忙架喇! 否則真係會日日嚟簽到架XDDDD

微豆 Haricot 說...

Congratulation !!!

I always want to ask you this question: Do you really dislike coffee?

Your reader Haricot :)

新鮮人 說...

space,
終於見到你了,
你是我期待的一個,
謝謝你多年來的支持,
雖然和你意見偶有分歧,
但大家都是好blog友,
祝你繼續努力寫blog,
我一定會支持你的! =)

新鮮人 說...

Neutron,
差點以為你是新朋友,
原來是舊相識了,
謝謝你咁耐以來的支持! =)

新鮮人 說...

anmary,
好感動,
你是我間咖啡店的大客,
日日來幫襯,
畀個discount你好嗎? =p

新鮮人 說...

微豆,
謝謝你!

我喜歡嗅咖啡,
但不飲咖啡,
其中一個原因是飲得咖啡多可能會手震,
而且我對帶點苦味的東西麻麻!

the inner space 說...

海峽兩岸國民黨和共產黨都可以求同存異,我倆的分岐屬於小兒科.

applesunset 說...

haha...
見到你呢個topic
我都要出o下來先得
而家用rss訂人地d blog睇, 所以好多時都懶得去留言...

我啊..02年開始係網上寫野, 但係用blog就係07年先開始..haha
我都覺得,一群人在網上相遇相知, 都係一種緣份o黎o既!

但係我同你唔同, 我有因此識到真正的朋友呢, 仲會得閒約出來吃飯tim。:)

新鮮人 說...

space,
謝謝你,
說得對,
我們的分歧只是小兒科!

新鮮人 說...

夕,
好開心你來留言,
這是很大的鼓勵,
雖然我都是用rss訂blog,
但見有趣的都會留言支持,
希望大家都繼續努力,
愈寫愈開心! =)

michelle 說...

嘩,咁多人已先到了,恭喜恭喜 !

新鮮人 說...

米雪,
謝謝你! =)

yuen luk luk 說...

遲來咗, 恭喜你的網誌蒸蒸日上, 繼續努力啦!

新鮮人 說...

yuen,
多謝哂!
遲到都無問題,
見到你留言已經很開心! =)