2009年12月1日

兄妹戀!!!

網友談及電視劇中的兄妹戀,
雖然戲中男主角只是一個騙財的騙子,
並非真是女主角的兄長,
但在真正身份未揭破之前,
很難接受他們以兄妹身份談戀愛!
從戲劇推演到現實,
筆者實在不能接受兄妹這種畸戀!

筆者不是什麼古老石山,
也不是想抱殘守缺,
但實在不能苟同兄弟姊妹間談戀愛這回事,
直接點講是令人厭惡的行為!
記得古圾及以至從前蒙古都有這種習俗,
不單兄弟姊妹可以結婚,
就是父親死後,
兒子竟然可以接收母親成為妻子,
筆者無意用個人想法去批評別人的傳統,
但這樣的行為習俗實在令人嚇驚!

不要說近親結合會生育有遺傳病的下一代這個大問題,
就算單從感覺出發都是怪怪的,
兄弟姊妹一同成長朝夕相對,
很難想像可以產生愛情的感覺,
若以男性性衝動來說,
筆者實在不明白何以會對着自己的姊妹有"感覺",
照計那應該是"滅火劑"才對,
有任何性衝動只要一想起親人就什麼"火"都熄掉了,
筆者完全不明白怎會對自己的姊妹有愛情的感覺!!

也許是筆者守舊,
如今社會人倫真的可以變化萬千?
若果兄弟姊妹、母子、父女都可以結合,
那我們的"尺讀"不是要完全拋掉,
反正那時的人物關係圖表都變得亂七八糟,
根本没法編寫,
那時將會是一個怎樣的社會?

愛情是至高無上?
但又怎可完全拋棄人倫關係,
苦說筆者是個抱殘守缺的"老人",
筆者只好欣然接受,
因為凡事總有個底線,
有些規範是永遠都不應該放棄的!

16 則留言:

Ebenezer 說...

CCTVB 玩變態呀嘛

新鮮人 說...

Ebenezer,
咁又唔好話無綫,
又不是只無記有咁嘅劇情,
況且他/她們根本不是真正嘅兄妹,
咁講唔公道喎!

uncleray 說...

無記d編劇屎到痺,咁樣的情節也可以想到。

新鮮人 說...

uncleray,
韓國啲橋咪又係咁,
但係又大把人追喎,
咁解係都只係鬧無記呢?

其實這篇是想講人倫問題,
點解淨係要駡無綫呢?
係咁鬧開有條癮呢?

嘿嘿 說...

闽南话说:
做戏的癫(音嚣),看戏的傻!
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

嘿嘿,
哈哈哈~~~~

richmapoor ma 說...

會不會是選角不當, 才很難接受呢?

新鮮人 說...

richmapoorma,
我指的是"兄妹亂倫"這種事,
與選角無關,
正常來講無人可以接受到!

港男大力 說...

可能編劇睇錯"動作片"做reference
覺得呢樣野無咩特別
唔會覺得會有d 咩"感覺"
啱,係滅火劑...

even係人都知佢地唔係親兄妹,但講到"我係你二哥",仲夠膽死話,"嫁俾我"
無言...

新鮮人 說...

港男大力,
嗰句嘢真係幾攞命,
咁都講得出,
令人作嘔!

伊麵丹 說...

日本D 動漫電玩早已滲有兄弟姐妹戀
道德規範形同虛設
但玩家卻自得其樂
都幾諷刺...

新鮮人 說...

伊麵丹,
有些日本人諗嘢好變態,
部份漫畫令人作嘔!

uncleray 說...

咁我無看韓劇woh!

無記劇集我間中有看,所以知道他們的水準如何,所以就去說了,不是鬧開有條癮。

新鮮人 說...

uncleray,
難得你有睇回覆,
謝謝! =)

uncleray 說...

平時沒看的。今次我feel到你話我,所以看;>

新鮮人 說...

uncleray,
哈哈哈~~~~
有睇就好了,
我會繼續"話"你的! =)