2009年12月16日

究竟好唔好食架?


請問呢~~~
有無人試過哩個滋味蝦堡呢?
我見張相啲蝦好似好好味咁喎,
又大又多又好似好彈牙咁,
你都知麥記啲包好少有海鮮架嘛,
我成日經過麥記睇到哩張相都口水猛流呀,
有無邊個好心人試過話我知呀?
究竟哩個蝦堡係得個樣吖,
定亦或真係好好食架?
仲有嗰個珍寶大蝦堡係咪抵食啲呀?
唔該試過嘅好心人話過我知啦,
我依家躍躍欲試呀!
唔該哂!

20 則留言:

詭異的木頭狗 說...

圖片永遠只供參考,實物打個50%都俾多佢

悟樂 說...

依家乜都攪雙層...
睇到都冇引...

新鮮人 說...

木頭狗,
咁有無食過呀?
好差呀?

新鮮人 說...

悟樂,
係咩?
除咗雙層巴士,
仲有乜嘢係雙層架?

Walter 說...

我食過雙層o個隻...好食.

新鮮人 說...

walter,
看來可以一試喎!
謝謝你的意見! =)

梁巔巔 說...

可以一吃. 但記住要叫佢哋加多醬汁.

新鮮人 說...

巔兄,
嗰啲係沙律醬?
好好味架?

港男大力 說...

見過有人食呢個...個賣相一般
可能係唔同分店啦.....

uncleray 說...

相片很多時候都是騙人的技倆,不要抱太大期望了。

PANG 說...

上年中過伏, 今年唔會再試

暫時覺得最對版最好食既包係MOS BURGER同FRESHNESS BERGER, 不過我老麥兩倍價錢(好貴!!!)

新鮮人 說...

港男大力,
實物一定無幅相咁靚,
不過唔知味道如何呢?

新鮮人 說...

uncleray,
應該都係,
廣告嘅圖片一定靚好多,
都唔敢抱太大期望!

新鮮人 說...

天使,
mos貴咁多,
應該好味好多啦,
初初試覺得幾味,
試多幾次就無哂新鮮感了,
好耐無買了!

DeepC 說...

我都想試, 不過我估佢無咁多蝦肉, 所以等無其他好選擇先去試下.

新鮮人 說...

DEEPC,
你都想試呀?
試過寫吓"食後感"吖!

梁巔巔 說...

"嗰啲係沙律醬?
好好味架?"

多 oD先正囉. 而旦, 啲醬加埋啲餡, 喺咀入面混和先一流境界 ma~

新鮮人 說...

巔兄,
"啲醬加埋啲餡"!!!
=_____=!!

比較喜歡食少少乾身的喎!

naruto 說...

呢個我都想食,睇完呢篇。。。今晚去先

新鮮人 說...

naruto,
你無睇我最新嗰篇咩?
唔好食架,
千奇咪上檔呀!!!!