2009年12月20日

齊齊攬住大結局!

減排會議在雷聲大雨點小之下結束,
發逹國家說:「唔好叫我負責呀!我淨係想提出議題架、齋講喳!」
發展中國家說:「問題都唔係我搞出黎嘅!唔俾我排毒唔公平喎!」
未發展國家說:「我好窮無錢俾,有無人可憐吓我哋?」
貧窮小國正想開口:「.......」
議會主持人立刻說:「對唔住!你又窮又細又無影響力,你無發言權喎!唔該企埋邊!」

減排會議都係得啖笑,
邊個會捨己為人吖?
大家都係攬住死啦,
睇吓邊個死得快無眼睇,
不過唔好淨係鬧啲政客,
今日有無用少啲膠袋、慳啲用電呀?

17 則留言:

梁巔巔 說...

冚家伶, 唔駛等到2050~

伊麵丹 說...

我等緊一個人發動第三次世界大戰

DeepC 說...

我覺得溫總好有型, 因為他對減排所發表的提議和見解, 都比其他領袖前衛取進又負責.

naruto 說...

我雖然開左暖爐,但係我熄哂其他燈啦

新鮮人 說...

巔兄,
唔洗驚,
你有命到2050都老啦,
影響唔到你的,
只不過如果有仔女的話就頭痕啲啦!

新鮮人 說...

伊麵丹,
你仲厭地球唔夠大劑呀?

新鮮人 說...

deepc,
聽其言後,
就是觀其行,
有無試過搭直通車上廣州?
有嘅你就見到設途嘅空氣質數差到嚇親人了!

新鮮人 說...

naruto,
少做好過無做,
其實香港咁嘅天氣唔洗開暖爐啦,
你又唔係公公婆婆咁老!

DeepC 說...

當然有上過廣州, 深圳都唔好得幾多. 現在溫緦說減排, 還要減得過多人, 有問題嗎? 我覺得其他大國有問題, 佢地好多都唔willing.

新鮮人 說...

deepc,
我當然開心見到國家帶頭大力減排,
但國家現正大力發展經濟,
減排相對來講會減慢發展,
我是有點懷疑講得出是否真的可以做得到,
只是唔希望政客只在數字上玩遊戲,
到實則做時卻怕是另一回事呀,
一場歡喜歡一場空啊!

其他國家連講吓都唔想,
當然就更差了!

港男大力 說...

搞左十幾日, 有三頁紙
接住落黎係你嘈我, 我嘈你
基本上係有錢人卸責, 窮人硬食
咩國家元首, 只係一班唔肯負責任既政治家....
希望地球長命D...

新鮮人 說...

港男大力,
有用嘅一頁就夠,
無用一百頁都無用,
根本無人捨得付出,
個個都只為自己國家短期利益,
結果係........

我們做市民嘅不必等政客做嘢,
自己做好自己本份,
盡力環保一點,
聚沙成塔,
總好過等政府做啦!

anmary 說...

我有架... 不過年年一到12月就突然變得好唔環保... 又包禮物又send聖誕card, 又攪party製造紙杯紙碟廢物(因為我真係唔想洗...), 每年開心過後都會個心"硬住硬住", 反省一下, 不過又週而復始... 我雖然都覺得班人費費地(尤其係發達國家), 但自己又好似無咩資格去話人...

新鮮人 說...

anmary,
以後用少啲膠杯紙碟咪得囉,
事在人為! ^-^

DeepC 說...

減排不一定會減慢發展, 重點是能否應用就技術去排少對環保的破壞, 以及未來發展方向的定位.

P.S. 新技術不同等高成本

新鮮人 說...

deepc,
硏發新技巧要一定時間和金錢,
大部份都唔想洗多啲錢嘛,
在成本控制這個經濟理論下,
好多人連一毫子都看得好大的!

DeepC 說...

一般企業是應用, 不是去研究啊.

現時很多專才專門從事這方面的工作, 而已成品多, 只要有方針地普及應用, 那就可以得到不錯的效果, 而且可減低成本. (好似電話一樣, 多人用就平.)