2009年12月23日

頑童偷錢記!


年長一點的應該知道這是什麼,
無錯! 就是失傳已久的"古代錢罌"!
筆者小時候雖然見過但没有用過,
而且並不想用,
原因很簡單,
因為這種錢罌有入難出,
想攞返啲錢出黎有難度,
試問那個小朋友不想偷偷哋攞錢買零食買玩具呢?
筆者小時候用過的是廣東省銀行的膠獅子錢罌,
錢罌底部有一個可以擰動的蓋掩,
想買東西時就偷偷擰開拿錢走,
家人從表面看是完全不會發覺的,
又或者可以把幾粒石仔放返入去,
就是有人拿起都不易發覺輕了一點嘛,
哈哈哈~~~~~
可是懶叻的結果是什麼呢?
就是儲唔到錢囉,
錢罌永遠儲唔滿,
次次去到中途就被筆者拿走了一大部份,
現在想返就知道三歲定八十,
難怪筆者不能儲錢致富啦,
原來都係自己從小種下的惡果!

30 則留言:

Ebenezer 說...

小時候我有用過呢種錢罌,最興奮一刻係儲滿後一鎚打爆佢,跟住見好多硬幣散晒出嚟,十足中咗角子老虎機咁,正!

naruto 說...

我用唐老鴨咋喎,你呢隻連我呢個老野都無用過

新鮮人 說...

Ebenezer,
你好叻呀,
竟然可以儲得滿,
我從來未試過成功呀! =(

新鮮人 說...

naruto,
照情況黎睇,
你應該唔夠"老"啦,
仲未係"老嘢"喎!

xiao zhu 說...

我都有用過唐老鴨,不過後來就用啲玩具夾萬仔,紅色架,真係有得拎吓拎吓啲密碼,打開度門覺得好型咁架。冇用過呢種錢罌,一來唔多見,二來硬係覺得跌得爛嘅,唔襟用囉。哈,果時已經識環保喇,幾醒!

uncleray 說...

哈,我的年紀不少,卻是未見過這種錢罌了。

新鮮人 說...

小豬,
你的小夾萬裏一定好多錢吧?
我細個都見過類似你那款,
但係比較貴啦,
買咗就無錢入落去了!

圖片中那款係"古老嘢",
嗰時唔興塑膠,
就算有都貴啲,
哩款幾毫子有交易嘛,
係低下階層嘅"恩物",
只有富貴人家先至有得用"夾萬仔"架!
哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

uncelray,
見都未見過呀?
咁你年紀真係好"輕"了,
否則一定係大富人家,
才會"不食人間煙火"了!

嘿嘿 說...

我存了钱,
却给佣人偷了!
好气人!

新鮮人 說...

嘿嘿,
有没有報警呢?

你家裏有佣人?
有錢人家啊!

Ruth Tam 說...

I used this kind of 古代錢罌. Saved enough to buy my first piano at age 7.

新鮮人 說...

ruth,
噢~~~
你是個乖孩子,
同我相反!

嘿嘿 說...

来不及报警,
因佣人以远走高飞后,
才发现钱不见了的。
无奈!

新鮮人 說...

嘿嘿,
他/她不會只是拿了你錢罌的錢吧?
有其他損失嗎?

嘿嘿 說...

我的就只那个值得偷,其他的都是父母庆和家人的东西。

Ruth Tam 說...

"三歲定八十" - that's why I am in the most defensive area of finance.

DeepC 說...

這種錢罌對我來說是可入可出, 那條入錢的坑其實好闊, 入得當然可以出得啦, 除非入到封頂, 否則不用打爛來取錢.

不過我都好少最出來, 所以都儲得滿.

新鮮人 說...

嘿嘿,
啊!
的確會唔開心,
現在開開心心過聖誔吧! =)

新鮮人 說...

ruth,
對,
性格會影響工作選擇!

新鮮人 說...

deepc,
會攞實攞到,
但係唔方便嘛,
邊有嗰啲係底有蓋嘅方便喎!

你都是"乖孩子"! =)

嘿嘿 說...

那是n年前的事了,
现在反而觉得帮了人家,
他偷也许是因为需要,
没哪些钱我还是活得好,
只是觉得她应该好好要,
或许当她若开口时也没人要给。
现在轮到她在忏悔和赎罪补救,
她该也会救济和帮助贫困人家。

獅虎 說...

每次我下定決心要儲錢都買個錢罌鼓勵自己,但次次都係爛尾收場,裡面的錢都補唔番買錢罌,蝕哂本~ :-P

新鮮人 說...

嘿嘿,
"貧賤不能移",
不可以用貧窮作借口,
就算再窮都不可以偷東西,
這樣不可以接受啊!

新鮮人 說...

獅虎,
那就不要儲了,
開心用弓它吧! =p

梁巔巔 說...

驟眼一睇, 以為幅圖入面嗰啲係胸圍 tim!

新鮮人 說...

巔兄,
因為什麼人就會聯想到什麼囉!
嘻嘻~~~~

gwenzilla 說...

我小時有一個架, 儲滿便開始在頂度企圖"gui"D錢出嚟,終於唔知係唔小心的特登, 跌爛咗lu.

新鮮人 說...

gwenzilla,
應該係你嘅隱藏意識作怪吧?
哈哈~~~~

Tonia 說...

I used to have $1.00 a week from my dad, I did saved up to $25 when I was at Grade 6. then spend most of them on the school trip to Ocean Park!

新鮮人 說...

TONIA,
看來你從前都是個乖孩子喎!
哈哈~~~