2010年3月31日

有3D 就是好戲?

究竟一套的好壞取決要什麼呢?
是劇本、導演、演員、攝影、特效、音響......?
不同人不同學派有不同看法,
但決不會只在於有没有3D特效吧?
最近上映那套《人、神、魔戰》很吸引,
上網一看才知大部份戲院都是播放3D版,
戲票價錢則由50-60元劇增至95元或以上,
相差超過30%的金錢就是在於3D這兩個字?
值唔值就要看個人選擇了,
但在商人的宣傳攻勢下,
很多人都被哄騙多付30多元,
早前看了蘇乞兒、愛麗斯夢遊仙境、阿凡特的3D版,
個人覺得那所謂3D對整套戲的好壞起不了多少作用,
如果一套是值60元的,
那些錦上添花的3D特效會值35元或更多嗎?
那是你多付出的一半錢呀?
這分明只是商人謀取暴利的手法,
可惜不少人卻自甘投入羅網,
以為有3D的就是好戲,
或者以為看到3D就真的值回票價,
連基本分辨好壞戲的能力都被蒙騙了。
多付了錢不代表會看到好戲,
爛片亦不會因為加了3D就變成好戲,
早前的蘇乞兒就是一個例子了!

11 則留言:

悟樂 說...

得 3D, 冇內容的明顯唔係等如好戲啦~~~

咪亂睇呀~~~
唔係本來都睇得下的變O左 3D 有機會重差尐的~~~

只不過如果戲院依家唔放 3D 版,
說真的, 誰會付錢到戲院看.
倒不如等 blueray 於家中一看再看~~~

對嗎???

新鮮人 說...

悟樂,
好戲就會去戲院睇,
唔在於有無3D!

BLUERAY太貴,
我睇唔起了!

悟樂 說...

(我都係睇 DVD only)
(屋企冇 blueray)

好戲就去戲院睇,
依樣我有保留.

Haricot 微豆 說...

I did enjoy Avatar 阿凡特 in 3-D on the big screen. But "neat" technology aside, there is not really much of a storyline.

I might go pay extra and see Alice, but that's abt all the 3-D movies I want to see, for now anyway.

匿名 說...

撂水!

ecaps

新鮮人 說...

悟樂,
你是從金錢角度看,
我是從支持創作方面來看,
觀點和角度不同!

若然個個都唔入戲院,
將來唔會有人肯花錢拍好戲了,
結果咪用卓頭來吸引人,
真正好嘅戲反而少了!

新鮮人 說...

微豆,
3d特效有時會幫助到套戲,
但不能決定一套戲的好壞,
現在很多戲太注重特效來吸引人,
但對劇本等基本要素卻忽略了,
有點本末倒置,
我當然不反對有3d,
但不應看得比劇本、導演等更重要,
現在的觀眾好像被誤導了,
以為有3d很重要,
願意多花50-60%的錢,
這不是很健康的比例!

新鮮人 說...

ecaps,
以香港的價錢來看,
是很搶錢的!

anmary 說...

個人幾鍾意"阿凡達", 愛麗絲就真的麻麻...
但愛麗絲我都比較覺得3D會好睇過普通版. 但蘇乞兒就真的諗爆頭都唔明點解要3D?

新鮮人 說...

anmary,
阿凡逹嘅3d用得好恰當,
好睇,
愛麗斯就可有可無,
對整體影響不大,
要加35元才可以有3d,
我覺得唔值,
十元八塊還可以,
蘇乞兒不提也吧,
不知所謂!

新鮮人 說...

anmary,
阿凡逹嘅3d用得好恰當,
好睇,
愛麗斯就可有可無,
對整體影響不大,
要加35元才可以有3d,
我覺得唔值,
十元八塊還可以,
蘇乞兒不提也吧,
不知所謂!