2010年4月23日

又係食壽司!


係呀!
又食日本嘢,
你問我點解咁喜歡食日本嘢,
我都唔知點答你,
就好似問點解有人喜歡食苦瓜一樣,
口味哩樣嘢無得解,
不過就一定唔係"哈日"囉,
可能貪佢有種新鮮唔油膩嘅感覺啦,
仲要係凍凍哋咁樣,
入口有少少涼涼哋嘅快感,
食完感覺好清新囉。
我見屋企附近有間元氣,
雖然質數真係麻麻哋,
但係就腳又唔係太貴咪食囉,
人生有幾多個十年,
食咗先至講啦,
係咪?

12 則留言:

悟樂 說...

依家要食就快尐了~~~

唔係分分鐘有段時間冇得食三文魚...
到時我都唔知點算....


(ok..... 我認我係三文魚迷來的~~~)

匿名 說...

元氣壽司(觀塘店)
地址: 九龍觀塘觀塘道418號創紀之城5期APM大堂層C-19號舖 31481168

都唔算近噃,食完行返屋企,都在肚餓嘞!


Space

新鮮人 說...

悟樂,
我好少食三文魚的,
日本人都唔食三文魚刺身的,
因為有機會有蟲的,
怕怕!

吞拿魚好味,
帶子都好,
仲有鮮蝦仲正,
不過唔可以食太多,
因為荷包會乾塘!
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

space,
由我屋企行過去都唔洗十分鐘,
好近咗喎,
咁都算遠,
對腳係用黎行架,
咪咁懶啦,
就黎退化嘞!

悟樂 說...

你講o個三樣...
我反而好少食~

匿名 說...

新鮮兄:由你府上去APM先落樓梯,過天橋當然近,兼且容易。但吃完後,要爬上長命樓梯,都即喺嘢架。無怪得兄台身材標準,兼有冇肚腩,食多多唔使怕,有足夠運動,幫助消化,至返到屋企。


Space

新鮮人 說...

悟樂,
好好味,
你唔喜歡嗎?

新鮮人 說...

space,
條長命斜係幾攞命架,
不過行慣咗了,
我身材唔標準架,
做唔到摩dell!

哈哈哈哈~~~

悟樂 說...

對比三文魚, 我覺得吞拿魚冇咁好食.
而且吞拿魚就來冇曬的了...

帶子係好, 但都係三文魚最好.
鮮蝦... 通常都會比曬女朋友食.

新鮮人 說...

悟樂,
好嘅吞拿魚腩好正架,
同一般嘅差很遠,
我都知吞拿魚愈來愈少,
所以都很少食了!

現在市面上的三文魚,
除非是貴價上等級貨,
否則很多都是內地飼養的,
有些你見到特別鮮色,
又幾時幾時都咁橙色嘅就更加要小心,
因為可能加咗染色料的,
放過夜睇落都咁鮮,
加上可能有蟲,
俾我就唔敢食嘞,
你都唔好食咁多,
唔係啲色料儲哂係個肚入便就大劑了!

Haricot 微豆 說...

I too love sushi. Unfortunately, Ottawa is inland and we don't have the very best fresh seafood like HK or Vancouver.

新鮮人 說...

微豆,
可惜可惜,
香港哩樣嘢好,
只要有錢乜都有得食,
的確比外國方便架!