2010年7月2日

萬里晴空


忍受着酷熱和汗水,
回報就是萬里晴空!

12 則留言:

anmary 說...

我係個好鍾意同陽光玩遊戲嘅人, 所以雖然有時都熱到覺得辛苦, 但從來唔怕熱唔怕曬~

今日個天真係好靚呀~

新鮮人 說...

anmary,
我都好鍾意陽光和天朗氣清,
但亦好怕焗熱和猛烈嘅太陽,
尤其是無風,
焗熱到就身汗水,
濕濕熱熱真係好難頂,
我比較喜歡秋天,
有陽光嘅秋天,
又爽又唔熱,
太舒服了!

詭異的木頭狗 說...

張相係咪喺青衣影嫁?

新鮮人 說...

木頭狗,
係呀!
你應該認得吖?

anmary 說...

秋天直頭係至正嘅季節啦! 而且無咩雨, 分分鐘見陽光多過夏天...

the inner space 說...

為了一睹"八號幹線" 的昂船州青衣大橋, 和幾條隧道, 在初開通時, 特別去兜了個大圈. 這相片是舊的青衣橋罷.

八號幹線
青 衣 西 高 架 路
長 一 點 五 公 里 的 青 衣 西 高 架 路 , 起 點 為 青 衣 西 北 交 匯 處 長 青 公 路 。 道 路 在 下 方 越 過 長 青 公 路 的 行 車 橋 後 , 建 有 高 架 橋 橫 跨 茜 草 灣 一 帶 , 並 在 青 衣 西 路 以 下 和 南 灣 隧 道 連 接 。 高 架 路 將 會 是 三 線 雙 程 行 車 。 道 路 於 二 零 零 九 年 十 二 月 二 十 日 通 車 。

南 灣 隧 道
長 只 有 一 點 二 公 里 的 南 灣 隧 道 , 連 接 茜 草 灣 及 南 灣 角 , 穿 越 青 衣 最 高 的 山 三 支 香 。 南 灣 隧 道 西 接 青 衣 西 高 架 路 東 接 青 衣 東 高 架 路 , 亦 是 三 線 雙 程 行 車 。 隧 道 於 二 零 零 九 年 十 二 月 二 十 日 通 車 。

青 衣 東 高 架 路
青 衣 東 高 架 路 , 全 長 一 點 一 公 里 , 將 南 灣 隧 道 及 昂 船 洲 大 橋 連 接 。 工 程 亦 會 在 新 填 海 地 上 興 建 一 個 大 型 交 匯 處 , 車 輛 可 以 經 支 路 前 往 青 衣 以 及 九 號 貨 櫃 碼 頭 。 道 路 於 二 零 零 九 年 十 二 月 二 十 日 通 車 。

昂 船 洲 大 橋
橫 跨 藍 巴 勒 海 峽 的 昂 船 洲 大 橋 , 將 八 號 及 九 號 貨 櫃 碼 頭 連 接 。 大 橋 全 長 一 點 六 公 里 , 主 跨 度 達 一 千 零 一 十 八 米 , 而 離 海 面 高 度 則 是 七 十 三 點 五 米 , 比 青 馬 大 橋 還 要 高 , 落 成 時 為 全 球 第 二 長 的 雙 塔 斜 拉 橋 。 大 橋 亦 是 三 線 雙 程 行 車 。 大 橋 於 二 零 零 九 年 十 二 月 二 十 日 通 車 。

昂 船 洲 高 架 道 路
建 於 八 號 貨 櫃 碼 頭 側 的 昂 船 洲 高 架 道 路 , 全 長 二 點 二 公 里 , 設 有 三 線 雙 程 車 路 。 道 路 連 接 昂 船 洲 大 橋 及 八 號 幹 線 長 沙 灣 至 沙 田 段 , 並 在 荔 灣 交 匯 處 和 三 號 幹 線 的 西 九 龍 公 路 交 匯 。 道 路 會 在 貨 櫃 碼 頭 南 路 以 高 架 橋 經 過 。 道 路 於 二 零 零 九 年 十 二 月 二 十 日 通 車 。

荔 枝 角 高 架 路
起 點 位 於 荔 灣 交 匯 處 的 荔 枝 角 高 架 路 , 全 長 一 點 四 公 里 。 道 路 建 於 蝴 蝶 谷 道 之 上 , 途 經 衛 民 村 原 址 , 在 蝴 蝶 谷 交 匯 處 和 呈 祥 道 交 匯 , 並 在 蝴 蝶 谷 連 接 尖 山 隧 道 。 道 路 於 二 零 零 七 年 四 月 完 工 , 並 於 二 零 零 八 年 三 月 廿 一 日 通 車 。

尖 山 隧 道
尖 山 隧 道 , 長 二 點 一 公 里 , 連 接 荔 枝 角 及 沙 田 嶺 , 為 八 號 幹 線 重 要 一 部 份 。 隧 道 在 九 龍 水 塘 以 南 穿 越 尖 山 , 終 點 設 在 沙 田 濾 水 廠 以 西 的 谷 地 。 收 費 廣 場 將 會 設 在 谷 地 內 。 道 路 於 二 零 零 七 年 四 月 完 工 , 並 於 二 零 零 八 年 三 月 廿 一 日 通 車 。


沙 田 嶺 隧 道
由 拓 展 署 興 建 的 沙 田 嶺 隧 道 , 長 零 點 六 公 里 , 位 於 大 埔 公 路 沙 田 嶺 段 以 下 。 起 點 為 位 於 沙 田 谷 的 收 費 廣 場 , 經 過 沙 田 嶺 的 山 腰 後 到 達 近 沙 田 花 園 的 山 坡 , 隧 道 將 設 有 支 路 連 接 車 公 廟 路 。 道 路 於 二 零 零 七 年 四 月 完 工 , 並 於 二 零 零 八 年 三 月 廿 一 日 通 車 。

大 圍 隧 道
長 約 0.6 公 里 , 為 一 條 雙 線 雙 程 的 隧 道 , 將 車 輛 由 沙 田 嶺 隧 道 引 導 至 沙 田 T3 主 幹 路 。

新鮮人 說...

anmary,
同意,
秋天來得"舒服"很多,
没有夏天的"猛烈",
曬得人頭昏頭脹!

新鮮人 說...

space,
有車可以四處自由自在的遊灠實在太好,
有什麼新景點就可以自己揸車去,
没有什麼比這樣更消遙了!

macy 說...

新鮮人

萬里晴空, 真係靚!

我最近都成日郊遊, 同陽光玩遊戲. 橫掂唔郁都身水身汗, 不如出去玩仲抵. 我都有拍低不同樣子的藍天與白雲, 真的很美.

新鮮人 說...

macy,
夏日天氣真係好酷熱,
我那天到了青衣一遊,
也只是站到橋底乘涼自風景,
外面的太陽實在太猛烈了,
多曬一會也會中暑,
大家都要小心!

the inner space 說...

哈哈! 高鐵的菜園村, 總是找不到入村的路口!

新鮮人 說...

space,
你似係去八卦多過遊灠喎!
哈哈哈~~~~