2010年7月16日

咸香飄飄!


我知,
食咸魚會生癌吖嘛,
食咁咸會高血壓吖嘛,
所以我好少食囉,
我都有叫新鮮媽唔好食,
佢都戒咗好多年了。
不過話時話,
咸魚蒸肉餅真係好香好好味架,
仲有啲軟身嘅"梅香"咸魚,
用黎餸飯真係一流架,
不過都好多年無食囉,
我諗無十年都有八年了,
點解好食啲嘢總係無益架?

從前聽過一個咸魚嘅笑話,
一家好喜歡食咸魚嘅中國人移民外國,
佢哋見外國無咸魚賣,
就叫親友偷偷地攞幾條過黎,
收到後吊哂係後園曬,
點知"香剩風勢"吹到過隔離洋人屋裏便,
個外國師奶從來都未嗅過咁"香"嘅味道,
仲以為係乜嘢死屍味添,
一驚之下就打電話報警,
警察黎到去隔離屋一查先知原來係"咸魚"味,
個個掩住個鼻、皺哂眉頭問嗰家中國人點解要掛啲魚屍係度,
但係無論嗰家人點解釋都無用,
外國人根本接受唔到陣味,
仲要佢以後唔好掛出屋外面添!

"香味"哩家嘢真係見仁見智,
就好似臭豆腐、榴槤咁,
喜歡嘅人就鍾意得不得了,
唔喜歡嘅就嗅到就想嘔,
再加上文化上嘅差別,
就更加難以明白了。
不過我聽聞北歐一帶嘅"維京人"有一種類似嘅"咸魚",
佢哋將啲鮮魚放埋一堆任佢發霉,
經過一時間後就可以入罐出售,
啲"香味"仲勁過中國嘅咸魚,
有人試過開罐一嗅就暈咗添,
仲厲害過哥羅芳呀!
有機會我都試吓嗅一嗅,
不過要打定999先噃,
哈哈哈~~~

14 則留言:

Ebenezer 說...

坦白講,掛條咸魚,同埋掛隻臭襪,陣味都好相似。

說...

瑞典咸魚-切勿在室內開啟

http://www.youtube.com/watch?v=RcnZEPzhl_Q&feature=player_embedded#!

梁巔巔 說...

鹹魚, 唔太好.

鍾情腐乳, 蝦膏.

新鮮人 說...

ebenezer,
臭襪?
唔係話,
咁香咁好味嘅嘢點會覺得似臭襪架,
好嘢黎架!

新鮮人 說...

翔,
對,
就係哩樣嘢嘞,
你敢唔敢試呀?
我....... 諗吓先!
嘻嘻~~~

新鮮人 說...

巔兄,
腐乳、蝦膏都係好嘢,
不過都係調味品咗喎,
咸魚唔同啲,
直情係味餸餸,
好好味架,
你慢慢領略吓啦,
無呃你嘅!

SiuYee 說...

個笑話好得意呀!
我都唔多鍾意佢隻味...

新鮮人 說...

採虹,
原來唔係咁多人喜歡嗰陣味架?
睇黎咸魚會慢慢消失了,
可惜呀~~~~~

Haricot 微豆 說...

>> ... 仲以為係乜嘢死屍味添,一驚之下就打電話報警

One of my friends said: "It smells like a skunk has just gone thru the house." Another remarked: "It stinks worse than a corpse rotting in the basement."

If you value your neighbours and friends, eat the fish in a restaurant and no doggy bags please.

>> ... "香味"哩家嘢真係見仁見智

I totally agree !! BTW, I love bluecheese :O

新鮮人 說...

微豆,
依家香港少咗好多人食咸魚了,
以前人人都話香,
你係門口掛咸魚仲警會被人偷添,
不過唔知依家啲人點諗了,
仲係咪覺得好香嘅,
如果係香嘅就唔會惹討厭啦,
哈哈哈~~~

芝士?
我唔LIKE,
你咪掛出黎好噃!
哈哈哈~~~

imak 說...

i only love 咸魚雞粒炒飯!

新鮮人 說...

imak,
好食喎,
諗起又想食了! =)

希樹 說...

其實我都幾愛吃鹹魚,用來做肉餅和伴粥也很好
但為了健康,少吃為妙~

新鮮人 說...

希樹,
同你嘅想法一樣,
好間唔中吃一次,
真係好好味啊!
^-^