2010年8月27日

真相?!


這個"漢堡包"是我親手"砌"的,
賣相雖然不是很吸引,
但勝在真材實料,
內裏的番茄是新鮮從市場買回來的,
鮮嫩多汁又好味,
還有那兩塊火腿又厚又乾淨,
没有加入不必要的事後"加工",
現在很多人處理東西時都變得虛假,
為了自身利益,
食物的"真相"很難展視人前,
所以信人不如信自己,
還是自己弄的東西是最真最好的!

10 則留言:

Ebenezer 說...

個包包真係你親手用麵粉做出嚟?!勁!!

火腿好多添加野架,食多無益^^

新鮮人 說...

ebenezer,
我估你應該明白我唔係講緊麵包啩!?

PANG 說...

好好味喎!

哩個暑假我都整早餐食, 五穀方包夾雙併蛋/午餐肉/芝士/煙三文魚/粟米

不過好難買到靚蕃茄, 冇得夾

新鮮人 說...

天使,
你的三文治材料好豐富喎,
如果要好靚嘅番茄,
可能要到city super之類嘅超市買了,
那裏有專做沙拉的新鮮蔬果賣啊!

Ebenezer 說...

哈哈,心領神會^^

新鮮人 說...

ebenezer,
哈哈哈~~~ ^-^

匿名 說...

E+ 改成“砌“,就不會被誤會了!
若自己剁碎澳洲和牛,再加調味,煎成漢堡扒,加埋靚蕃茄切片,砌上不同顏色的甜椒洋蔥,就更理想了!


Space

DeepC 說...

我通常吃自家製的三文治,
較喜歡用煎蛋代替火腿, 少點防腐劑.

新鮮人 說...

space,
用和牛在扒真係好豪喎,
我諗都無諗過呀!
哩個係早餐喳!

新鮮人 說...

deepc,
煎蛋好味呀,
不過我懶囉,
唔想開爐嘛! =p