2010年11月13日

蝨乸的安樂窩!

蝨乸先生一家搬進了這家已經有一年了,
他們過着非常安逸愉快的生活,
無他的,
因為這家的主人十分懶惰,
一年也不會清洗床舖、地毯一次,
別人到他家裏作客,
他又會"聰明"的把當眼的地方求求其其抹一抹,
但看不到的地方則污糟依然,
就是這樣,
蝨乸先生一家都很放心的居住下來,
而且不斷生育,
現在兒女成群,
屋裏各處都是他的仔仔女女了。

「哎吔~ 乜嘢咬我隻腳呀? 好痛呀!」
「有咩? 有嘢咬你咩?」
「豬仔,好心你抹吓間屋啦,啲塵成吋厚喇!」
「豬媽,邊有咁誇張呀?」
「仲話唔係,一入黎就嗅到一陣味喇。」
「無呀! 邊度有喎!」
「哎呀~~ 你睇吓梳化上面一粒粒啲係乜嘢黎!」
「睇過,哦~係啲沙粒黎之嘛,用手一抹就無架啦。」
「唔係呀!會郁架!你睇真啲,作死囉,係蝨乸黎架。」
「係咪真呀? 邊有咁誇張呀?」
「仲話唔係,你搞到週屋都係蝨乸喇,快啲清潔吓間屋啦!」
「唓~~ 好少事之嘛,又唔係淨係我有,間間屋唔多唔少都有啲架喇。」
「吖~~ 你咁講嘢都得嘅,人哋有你又要有呀?」
「係吖嘛,隔離黃師奶都話有啦,樓下張先生仲多呀,我有好出奇咩?」
「依家鬥多呀? 有蝨乸威啲架?」
「唔係咁講,不過話你知唔係淨係我屋企有啫,人人都有咁解囉!」
「人哋有你就要有架? 人哋去死又唔見你去死?」
「唓~~ 你理得我吖! 費事理你呀!」
「阿仔~~ 阿仔~~ 我未講完架,你咪就咁走咗去呀!」

聽完這番爭論以後,
蝨乸先生決定叫哂佢啲親朋戚友黎哂哩間屋住,
因為佢知道無乜嘢地方安全過這裏了,
豬仔明知佢哋係度都唔理,
仲懶三懶四,
又諸多藉口,
簡直係天大嘅喜訊,
這裏仲唔係蝨乸的安樂窩?

魯迅:
「凡中國所有的,外國也都有。外國人說中國多臭蟲,但西洋也有臭蟲。」

2 則留言:

嘿嘿 說...

还没看完就想到鲁迅,果然学他,又再刺啦?哦~是针!

哈哈哈~~~

我想鲁迅先生的意思是别一直自我批评,给自己太多压力,有错就改,知错能改,善莫大焉!不需长他人志气,灭自己威风。

但是,做错的人,请别再明知故犯啰!不堪设想的后果,只有自己负责。哼!

是这样吧!? 都没啥好说的了。继续抓!

.

新鮮人 說...

嘿嘿,
知錯能改自然好,
可惜大部人都使用這種"臭蟲理論"自我瞞騙,
其實没有長別人志氣,
更没有滅自己威風,
有錯就要認,
不需要自我遮醜,
這樣做只會讓自己有藉口繼續錯下去!