2011年7月18日

老媽語錄: 慳返十八蚊!

十八蚊做得乜?
搭吓車、街邊買幾串魚旦都仲可以,
但係就連食個早餐都唔夠了,
唔好講連鎖式快餐店,
就係街坊茶餐廳嘅早餐都要廿三、四蚊,
凍飯加三蚊,
出前一丁麵加五蚊,
加吓加吓就三十大元一個早餐了,
所以十八蚊真係唔係好多錢,
不過噚日就係嗰十八蚊氹得新鮮媽鬼咁開心了。

有曰新鮮媽打電話問我觀塘換手錶電池要幾錢,
我一時都俾佢問到口窒窒,
完全唔知點答佢,
原來佢隻精工錶無哂電,
係佢嗰頭間舖頭要收佢 $38蚊,
仲大大聲話 $38 換粒電池好平喎,
新鮮媽把幾火就唔幫襯佢,
特登打黎要我睇吓觀塘啲街邊檔收幾錢,
噚日一問就知道 $20 搞掂,
於是新鮮媽就嗱嗱臨攞埋隻錶走過黎,
二話不說就俾廿皮換咗佢囉,
換完仲大大聲咁講:「咁又慳返18蚊嘞!」,
其實18蚊事少,
俾之前個錶佬"CKOK"住條氣無癮嘛,
收得咁貴仲好似老溤咁緊係火滾啦,
結果就係哩十八蚊氹得新鮮媽成日都笑咪咪,
有時氹人唔係好難,
只要能夠捉得住當事人嘅心理,
包你事半功倍,
大家日日都會好開心。

16 則留言:

xiao zhu 說...

咁新鮮媽去觀塘使唔使搭車架? 車錢要幾多呀?

新鮮人 說...

小豬,
要架,
老人家星期日好似半價,
三個半左右啦!

十元八塊事少,
順返條氣嘛!

laulong 說...

18 蚊我可以食個早餐仲有剩咯, KFC 12蚊有交易,我喺灣仔间 V8, 11蚊就 O.K. 喇!

新鮮人 說...

laulonG,
觀塘無咁平喎!
kfc啲早餐把鬼,
食完都唔飽要再食,
俾我都唔幫襯呀!

十八蚊話多唔多,
話少唔少,
慳得一蚊就一蚊囉!

希樹 說...

KFC 份早餐真係食唔飽,神奇~

新鮮人 說...

希樹,
十幾蚊細嗰隻喎,
我食過兩三次,
無次飽!

l.minor 說...

我上次係佐敦收$40,唔想再行

KFC早餐睇下食邊款啦,又唔係款款都唔飽嘅

新鮮人 說...

i.MINOR,

40蚊!!
死都唔換,
又唔係急住換,
睇電話都有時間啦!

kfc梗有款食得飽,
不過就唔止十八蚊了。

naruto 說...

我諗出年D早餐真係要$30啦(唔計凍飲轉丁烘多士)

Ruth Tam 說...

I usually change the battery myself.

DeepC 說...

間鋪好似唔明咩叫customer services咁bor~ ^^

新鮮人 說...

naruto,
可能年底都要了。

新鮮人 說...

RUTH,
其實都可以,
不過懶去買,
又錶底個蓋好鬼 實,
驚自己開會整花嘛。

新鮮人 說...

DEEPC,
啲街坊獨市生意咪咁囉,
其實可能係因為間舖係領滙商場入便,
所以咪要加咁貴囉,
不過都唔好咁講嘢嘛,
貴又口衰咪孔人憎囉,
倒自己水呀!

Haricot 微豆 說...

我阿媽都係咁,慳咗d錢就最開心,所以有時我送嘢俾佢,都要報低價錢,如果唔係佢同我肉赤!!

新鮮人 說...

微豆,
完全一樣,
老人家的想法都很接近!