2011年11月15日

觀塘企街!

家住觀塘區,
自從開放自由行後,
就發覺協和街和康寧道一帶有"新景象",
在路口,橫街常有一些衣著性感的"姐姐"站立,
她們面上一抹淡裝,
兩脥微紅面帶桃花,
一張紅唇配杏目,
身穿緊身bling bling T-Shirt加牛仔褲,
更顯前凸後凸,
她們一兩人聚集街上,
每每向路過的麻甩佬輕頻淺笑,
來招奪魄勾魂,
求賺個痛快錢!

她們有些頗年青貌美,
有些則漸人老珠黃,
不過也無防,
靚貨靚價,
平貨平價,
有錢的用好一點,
無錢的求其一餐,
各有出路。
不要說我口衰講鹹濕野,
這是鐵一般的事實和需求,
舊區有很多單身漢,
中年好,壯年人又好,
無家室如何發洩呢?
難道教他們如少年人般多做運動消耗精力嗎?
誰會理你?
一天辛苦幹活下來,
一碟燒味,兩樽凍啤,
人生一大樂事,
飲醉食飽慾念又起,
街口就手找個"妹妹"溫馨下,
沒時間跑到深圳去了。
你情我願,
各取所需,
沒有迫良為娼,
沒有誤導少年,
大家都是成年人,
很正常。

23 則留言:

Ebenezer 說...

我在深水埗大,你講嘅場景我都係由細見慣。

naruto 說...

喔!咁你用好一點定係求其一餐呢?

新鮮人 說...

Eben,
難得自由行把舊日情懷再現,
有趣有趣!

新鮮人 說...

Naruto,
我沒有她們協助的需要啊!

L L 說...

性工作者的社會價值分分鐘高過啲爛鬼議員!

l.minor 說...

之前經過APM對面的巴士站都有好多,估唔到佢地咁公開

imak 說...

講真... 我不反對男人付錢交易, 比較文明乾淨 in a way.

新鮮人 說...

Laulong,
都係為兩餐者,
不用談什麼社會價值囉。

新鮮人 說...

I.minor,
真的嗎?
我倒沒有留意到那邊也有喎,
厲害!

新鮮人 說...

Imak,
乾不乾淨就唔知了,
可以減少風化案就真,
超碼有途徑俾寡佬發洩下麻。

Ebenezer 說...

其實除咗係人都知有企街嘅深水埗之外,唔單止觀塘,元朗都有架。

五珍 說...

深水埗很多,北角也有,屯門的公園也有,應該說很多地方都有,不過是多與少的問題。

L L 說...

咁又唔係咁講,性工作者可以令獨身者不違法地解決性需要,性犯罪都會少啲。

爛鬼議員有破壞冇建設,分分鐘浪費過億甚至幾十億公帑,佢地嗰兩餐實在太貴!

社會價值之辨在此!

一舊雲 說...

觀塘也是我少年時常去的
懷念寶聲銀都富都

讀這篇
最大發現是
我的口味跟中年人相似
一碟燒味兩枝凍啤
人生一大樂事
呵呵

新鮮人 說...

Eben, 五珍,
"妓"是一種古老的行業,
有人的地方就會有"妓",
到處都有也不出奇,
無才怪。

新鮮人 說...

Laulong ,
放鬆一點吧,
人生匆匆,
不用太執著,
更不要每件事都聯繫到政治上,
讓心放鬆一點吧!

新鮮人 說...

一舊雲,
觀塘三大戲院都消失了,
只有新開的apm戲院,
時過景遷。

燒味加叉燒也是三行地盤的至愛呀,
斬料,斬料,斬大舊叉燒,
油雞鹵味樣樣都要,
斬大舊叉燒,
飲勝!
哈哈哈~~~

naruto 說...

港島區好似無呢個現象,咁咪要過海幫趁?

新鮮人 說...

Naruto,
不是無,
可能你無察覺而已。

梁巔巔 說...

性工作者, 對社會嘅和諧同安全, 有莫大貢獻.

社會學都有講.

新鮮人 說...

巔兄,
大理論我不曉,
但有人就有慾,
性工作者算是其中一個解決的方案,
至於道德問題,
則是另一個層面了,
很難下定論!

匿名 說...

No moral issue here, just those related to safety, health and pimping.

Haricot

新鮮人 說...

微豆,

當事人都是成人,
自己做的事要自己小心,
不留意出事了,
就要責任自負。