2016年1月6日

一個小問題。。。

繁忙的街道上,
一個背着小孩的婦人正在發傳單,
那是某地產公司的樓盤鎖售單,
淺綠色紙張印着黑色樓宇照片和文字,
她很落力的把傳單遞到經過人群的面前,
可惜大部份人都視而不見,
有些更會把婦人手上的傳單推開,
兩個小時過去了﹐
發到路人手上的傳單未到一半,
工作未能完成,
婦人還要繼續派送,
那一小時十多元的人工不好賺!

小姐小姐,請問你為什麼不接剛才那些傳單呀?
派傳單咁唔環保,你睇下前邊那個垃圾箱幾多睇都無睇過的傳單。

先生,請問你為什麼不接剛才那些傳單呀?
我都無錢買樓,睇黎都無用啦。

太太,請問你為什麼不接剛才那些傳單呀?
嗰啲傳單黑麻麻咁,都唔知會唔會整污糟我隻手呀!

小朋友,你攞啲傳單黎做乜嘢呀?
我。。我。。我攞黎摺飛機囉,又唔洗錢,阿媽叫我攞架!


無論是什麼內容,
大部份的傳單都不好派,
而派傳單的多是老弱婦孺以至没有太多選擇的少年人,
他們只能靠這些臨時工賺點洗費,
如果是你,
你會幫他們一把,
還是堅持自己的原則,
隻手不沾呢?
道理的取決又如何衡量呢?

8 則留言:

悟樂 說...

基本上我都唔會收,因為真係對我冇乜用....

新鮮人 說...

你唔收,
派傳單的人也很難有人工了,
很慘。

悟樂 說...

但收咗我真係完全冇用....

新鮮人 說...

買旗也不代表你要那塊旗有用途呀!

Ebenezer 說...

通常我都會收,因為我想派傳單果位早d收工。

新鮮人 說...

以前我覺得唔環保,
唔會要,
依家多數會要,
和你想法相同。

The Inner Space 說...

曾經經歷過類似闘爭

初初不接 因為冇用環保問題
之後一定接 幫助派者早點收工
最後都是不接 若沒有人接 賣廣告者會細考和選擇另外方法

新方法可能環保得來又可以提供工作給時薪派發員
沒有壓逼壓力他們就不會去改變
不但大量的紙張浪費 並且添加清理垃圾的工人煩惱

新鮮人 說...

究竟會是商人轉向環保先?
還是低下階層餓死先?
在這個對低技術階級極少保障之下,
工人只能繼續受苦了。