2006年7月15日

二十年前青蔥歲月

陽光檸檬茶的豆蒄年華時代,
當時我都有留意下身邊有無咁清純的少女傾慕我架,
(我當年都ok幾英架!) :p
可惜飲檸檬茶飲到口都苦埋都無物發現! =(
相反,現在重有無後生仔鍾意呢款純情少女呢?
如果有實比人笑到面黃,仲要被人話"娘"爆呀,
何況鄭伊健都變晒樣啦,而家都好難有咁純情嘅人存在了!

6 則留言:

匿名 說...

嘩, 好經典呀, 伊健當年真係學生王子呀

新鮮人 說...

lala,
你以前有無見過呢個tv adv呀?
有都應該好細個喎.

匿名 說...

e~~點解我未睇過既....XDDD
但首歌就聽過..同埋我都認得個舊包裝~wakakaka

新鮮人 說...

Yanyan,
u are good ar!
"hau sound tai side ar?" :E

匿名 說...

Wah, this is a super old ad but lots of classic shots..great!

新鮮人 說...

bebee,
Thanks for visiting! :)