2006年7月16日

傻瓜問題...

  • 點解政府實行五天工作,一定要全體係星期六休息?
  • (五天工作同星期一至五工作是不一樣啊!)

  • 點解偷影裙底是犯了”遊蕩罪”?

  • (咁遊蕩係未犯了非禮罪?)

  • 點解小小超賣電盈,李超人要暗地裹自己買回?

  • (究竟電盈是值得買或是值得賣?)

  • 點解曾特首一方面話耍改善貧富懸殊,
    一方面又取消遺產稅和提出消售服務稅?

  • (唔通d有錢佬死左會攞晒d錢去幫襯棺材舖?)

    以上好似唔關自己事,但日日都會遇到類似的問題喎!

    23 則留言:

    Altair - 映昔台 說...

    唔好問啦﹐越問越發覺呢個世界有太多無知既人﹐咁多無知既人﹐邊會有人答到你呢。

    匿名 說...

    哈... 但呢個五天工作制對我黎講唔錯呀~
    起碼暑假每星期多番一日~

    但對於長工黎講, 好唔好我就唔多清楚了~

    程霜 說...

    先答第二條: 點解偷影裙底是犯了”遊蕩罪”?
    根据香港法例 第200章 - 刑事罪行條例 第160條 - 遊蕩

    第XIII部 雜項罪行

    (1) 任何人在公眾地方或建築物的共用部分遊蕩,意圖犯可逮捕的罪行,即
    屬犯罪,可處罰款$10000及監禁6個月。(由1992年第74號第3條代替)
    (2) 任何人在公眾地方或建築物的共用部分遊蕩,並以任何方式故意妨礙他
    人使用該公眾地方或該建築物的共用部分,即屬犯罪,一經定罪,可處監禁6個月。
    (3) 任何人在公眾地方或建築物的共用部分遊蕩,不論單獨或結伴在該處出
    現,而導致他人合理地擔心本身的安全或利益,即屬犯罪,一經定罪,可處監禁2年。
    (4) 在本條中,就建築物而言,“共用部分”(common parts) 指─
    (a) 入口大堂、門廊、通路、走廊、樓梯、樓梯平台、天台、升降機或自動梯;
    (b) 建築物佔用人共用的地窖、洗手間、水廁、房、浴室或廚房;
    (c) 圍地、車房、停車場、汽車間,或里。
    (由1979年第37號第2條增補)

    http://www.legislation.gov.hk/blis_export.nsf/chome.htm

    程霜 說...

    問:點解小小超賣電盈,李超人要暗地裹自己買回?
    答:Let's just look at the facts:
    1. For the mother company to take over the subsidery, such move needs to be approved by the stockholders of BOTH companies.
    2. Usually, if there is a hostile take over of a company, it's stock price will shoot high up and small stock holder's benefit. But this time, 電盈's price was falling like leaves and
    3. trigger a massive sell off as a result..
    4. Little Lee (and his family) end up own more stock shares, buying at a lot lower market value.

    I think the answer is clear:
    The Lee's: a) by-pass the Board's approval, without calling for a EGM, be able to buy out it's subsidery; b) without spending extra (unexpected) reserves, privatize (increase his family's ownership of) 電盈, at a lower than market value and maintain the owhership within HK's people.

    On top, since he is the back stage architect of this whole scam, He should know all these and he will be stupid enough not to ask his broker to sell short prior ane he could buy back when the dust get settle, in turn make up the cash that he need for the take over. Is the picture clear?

    程霜 說...

    問: 點解曾特首一方面話耍改善貧富懸殊,一方面又取消遺產稅和提出消售服務稅?

    答:開徵消售服務稅能擴闊稅基,令更多人分擔交稅義務,以舒緩現時主要由中產人士負擔大部份稅務的情况。現時不用交或交小量薪俸稅人士將會負擔多一點。

    新鮮人 說...

    Altair - 映昔台,
    無知同白痴好似變左同義詞了!

    Oscar,
    你的思考方式同d政府高官一樣啊!
    你睇多次條問題再答過吧!

    程霜,
    多謝你詳細解釋.
    但如果不是"遊蕩罪",而是"淫蕩罪",
    我念我地呢d小市民會容易明白多了!

    至於電盈問題,對於我呢個經濟學白痴就更加複雜了;睇完你的闡述,腦中只出現四個字:
    "闔家玩晒!"

    新鮮人 說...

    程霜,
    中產和基層都不是"富",
    擴大稅基是另一個topic,
    同"改善貧富懸殊"沒有直接關係!
    只知道這樣做對真正有錢的人是毫無影響的,
    因為他們要多交的只是九牛一毛而已,
    但是對於基層和中產就會百上加斤了!

    ps. 請問你是否政府公務員或有錢人,如果係;發表意見前要"伸報利益身份"啊! =p

    匿名 說...

    係呀, 其實我都有諗過
    如果果5日之中, 我可以番星期六日的話
    咁其實係著數D

    一來我D supervisor唔o係度, 我可以更加自由
    二來好多活動o係weekday做/食/玩都會平過假日, 仲要唔使同人迫~
    (哈... D理由全部都係享樂有關的...)

    不過好多野都唔由自己話事
    尤其是我只係暑期工, o係合理情況下我只可以do what i am told~

    程霜 說...

    曾特首好似由頭到尾從來冇講過以開徵消售稅來"改善貧富懸殊"噃....佢只是想擴大稅基,讓多些市民負上交稅義務。大家切勿對號入座。

    這便是老曾同老董的分別:一個好似好公正,其實骨子裡不也是官商勾結?另一位..唉..擺明官商勾結......

    朋友,在下身在異鄉多年,跟十多萬薪高糧準唔駛點做的工無緣之外,你有幾可見有錢佬上網寫blog?有時間佢哋都去揾多啲錢啦!

    程霜 說...

    答最後一條: 點解政府實行五天工作,一定要全體係星期六休息?

    五天工作週目的(好處):
    舒緩因上班而做成對路面壓力,減少路面負荷和使用量;節約辦公室用電量,幫助環保;騰出更長時段進行必要維修(IT upgrade, computer network maintainence), 或者進行基建維修。 美國部份政府机機構更實行四天工作週,以節省員工交通上開支。。

    新鮮人 說...

    Oscar,
    今天的努力就是明天你"話事"的基石!
    奸爸dad!

    程霜,
    施政是整體化的,不可以一節一節來做,
    如果唔係只會亙相矛盾;
    "社區組織協會幹事 -- 吳衛東︰稅基狹窄源於貧富懸殊,滅貧就可令更多人納入稅網",
    "中原集團主席 -- 施永青︰銷售稅打劫窮人 ,政府應引入累進制利得稅擴闊稅基.",
    "香港餐飲聯業協會會長 -- 黃家和:政府只要改善營商環境 ,商戶收入增加,稅收自然穩定."

    星期六放假:
    "減少路面負荷和使用量"?
    這只是斬腳指避沙虫,不是直接解決問題的方案,星期一至五又是一樣!

    "節約與環保"?
    環保的3R:"REDUCE,REUSE,RECYCLE"的中REDUCE是指應用就用,不是指愈少愈好!

    ”維修”?
    不要說要全部停下來才可以做MAINTAINENCE, This is only an excuse for the lazy and stupid persons.
    我有朋友以前教政府d打字員用電腦入DATA,結果只得他們一句回應:”學多d未做多d,我做左十多年打字員,萬幾二萬蚊人工,重搞咁多野做物呀!”

    其實問題的根本是政府部門一向效率偏低(稅局除外),有事就把市民當人球咁推來推去,互相逃避責任,不然不會引來咁多人反對政府五天工作,使效率更低.需然兩者不是絕對的,但因為大部份小市民都受過政府部門的氣才有這樣的反應吧了!

    大B哥 說...

    問題1--其實我覺得政府作為市民公僕, 應該以方便市民為主,大部份市民都係返一至五,因此公務員工作時間應該作出調整...我唔反對五天工作, 你什至可以四天, 不過唔該你休平日,或你的收檔時間去到每日的十點...以方便市民. 唔好話好刻薄云云, 你做得政府工--預左,什麼鐵飯碗,每年跳point,人工高...你咁叻, 唔好做政府工law...

    匿名 說...

    偷影裙底是犯了”遊蕩罪”是因為香港沒有俏像權..而且也沒有相關法律去禁止偷拍
    所以香港的法律真係好落後呢~

    新鮮人 說...

    大B哥,
    你好刻薄呀...
    不過我支持你! =p

    YanYan,
    一矢中的,
    有SENCE,抵讚!

    Carrie 說...

    公務員=/=十多萬薪高糧準唔駛點做的工

    我申報利益先...我係...cs...

    匿名 說...

    fd,
    我就只係想講下5天工作周...
    點解一定係番星期一至五,好多原因。

    1. 大部份d公務員原本都係番一至五, 同埋長短周半天星期六。不嬲佢地既休息日都係六&日,如果而家話係要六&日可能要番, 一定搞到好麻煩, 好多人反對...

    2. 5天工作周的理念係平衡工作與家庭。星期六日係typical 的family days...所以...就係咁lor

    新鮮人 說...

    Carrie,
    你好幸福喎!

    pegpeg,
    從來不是要他們星期日上班,
    五天工作可以shift呀,
    就算shift到星期六要上班都係半天而已,
    無損失呀!

    ~典型公務員腔口:
    "大部份d公務員原本都係番一至五, 同埋長短周半天星期六。不嬲佢地既休息日都係六&日"

    ~大b哥的小市民睇法:
    "其實我覺得政府作為市民公僕, 應該以方便市民為主"

    其實好難話誰是誰非,不過大家又對現在大部份政府部門嘅評價如何呢!

    匿名 說...

    fd,
    而家先睇到..係要申報利益wo...
    hahaha...
    我...並唔係有$$人, 呢點好明顯.
    我...亦唔係cs, wahaha...
    不過我份工不嬲都係5-day work per week!! wahaha...

    我想同d cs講下野...因為成日d人都沖住佢地, 以為佢地人工又高, 無野做, 福利又多,其實我識好多cs都忙到死...大家唔好針對佢地啦... 只係部份cs 的問題就搞到好似全部cs都係坐係度有$$收...

    新鮮人 說...

    pegpeg,
    我都要提醒自己不要一竹桿打一船人,
    公務員同其他私人機構職員也是一樣的,
    有好有壞,
    只是政府個機制特別容易產生懶人而已!

    Carrie 說...

    pegpeg, 睇到你個note真係好感動呀...嗚嗚...

    大B哥 說...

    除左cs仲有好多好食懶非的部門的, 不是針對cs呵..XDDDDDD

    匿名 說...

    hohoho,依家先睇到呢個post, 又要發表一下先

    我做過"正苦",非常辛苦, 也許因為我是contract, 人工低又無福利

    週1-5的5天工作的確可節省員工的交通費和時間呀, 尤其居住地方與工作地方距離遠的員工!
    5天工作亦的而且確可以節省能源呀
    其實以我所見, office(我以前做的正苦office)係勁慳勁環保, 唔用環保紙會俾filing的同事鬧的!!而且冷氣的溫度的而且確是25.5度!!!熱到爆的!!而且5:30後冷氣會自動關掉!我們OT時焗到頭暈暉的!! 呢 D 環保我就真係甘buy下風

    新鮮人 說...

    lala,
    都係嗰句,五天工作不一定星期一至五,可以返shift嗎,總之返五日咪得,唔洗全部星期六放哂,方便市民嗎!

    政府d環保方法真係把鬼,應慳不慳,不應慳又慳,stupid!