2006年7月31日

租屋仔

忙左幾日,終於找到一間自己較為喜歡的屋仔租.
早幾日去睇過君傲灣幾個單位,
真係正到爆呀 >o<,
戶戶露台,又有海景!
其中一個47樓嘅單位我鐘意到痺呀!
訓係間房張床度,都可以睇到個海景,
簡直未住已經醉左啦!
可惜君傲灣大部份業主都係炒家,
一年後一定賣出或者狂加租,
為左唔洗搬來搬去,唯有放棄,
唉~~~真係可惜!
現在只有努力賺錢,
希望遲d可以有機會自己買間啦!

10 則留言:

匿名 說...

君傲灣...真係貴到死...

靚唔靚, 我真係唔知...不過而家新樓都有番咁上下啦...

TKO廣場就慘啦, 俾君傲灣全部遮住晒

新鮮人 說...

PEGPEG,
係噃,你好似住將廣噃!
咁就真係遮哂了, too Bad! =(

匿名 說...

fd,
我邊有$$買將廣呀...
我唔係ar

我只是住在寶林區的舊私樓...而且係最細單位~ hoho

匿名 說...

君傲灣...無敵靚海景啊~
一定好貴!!! 但好舒服的感覺!!

像這樣的dreamhouse,如果住在裡面,就是天天在度假呢~

大B哥 說...

努力吧...朋友!!!

新鮮人 說...

pegpeg,
I C!

Nana,
君傲灣都唔係好貴喳,二百幾三百萬,六百多呎!不過我都買唔起!

大b哥,
大家一齊努力啦啦隊

匿名 說...

二百幾三百萬都唔貴????
在我眼中已經好貴!!!!!!!!!!!

新鮮人 說...

唔洗供咪覺得唔貴,
要供咪死哽囉! hahaha...

Ruth Tam 說...

Looks nice.

新鮮人 說...

Ruth Tam,
嗰幅相哽係靚啦,不過我租唔起,
而家自己嗰差好遠,
不過第日希望可以啦!