2006年7月31日

儍瓜問題(衛生篇)!

  • 點解嗰條麻甩佬去完小解,可以完全唔洗手架?佢赤手空拳開完度厠所大門,咁我開唔開佢好呀!

  • 點解厠格內個門把係濕嘅?唔會有人洗完手才入厠格掛!嘩~~愈想愈噁心呀!

  • 點解搭枱亞婆,你可以係我臉前將食完塊雞骨,就咁吐係枱邊地下架?無牙都要講衛生架!

  • 點解搭枱亞婆嗰仔,你可以就咁用手幫你亞媽撕開件雞架?你想佢痾獲金丫?喂!我睇到你撕完件油雞,就咁將隻手用自己件衫抺抺就算架!

    PS.又話經沙士一役後,香港人注重衛生多了好多嘅!點解我今朝飲茶見到咁多噁心野架?
  • 8 則留言:

    Samuel 說...

    唔只茶樓, 我試過o係大酒店同埋一d高級少少既地方都見過唔少呢類情況出現... Errr >_<

    新鮮人 說...

    samuel,
    都唔應該分高級定低級囉,
    係人都要講衛生架啦,
    細菌係唔會理你有錢定無錢,有學識定無學識架啦,
    一有機會佢地就不分男女老幼,全數一網打盡!
    大家小心,小心!

    大B哥 說...

    可能係自由行呢..XDDDDDDDDDD

    新鮮人 說...

    大B哥,
    應該唔係,
    唔好帶有色眼光睇人地啦,
    雖然有時有d自由行真係幾鬼滑凸架!

    HanaMaru 說...

    哈哈哈~~~講到廁所真係有唔完geh野講。我遲點才寫。。。
    :)

    新鮮人 說...

    hanamaru,
    等你呀! =)

    匿名 說...

    哥仔,出入廁所都要拎張紙巾丫!唔係點開門?:)

    新鮮人 說...

    大雄,
    有紙巾都覺得噁心呀,
    你會覺得d dirty野會滲透入來架,
    重有d空氣呢,
    念起都打冷震呀!