2006年8月30日

BLOG遊戲:讀書

大雄點了我這個不太讀書的懶鬼,今次大獲啦,我實抓爆頭!
我盡力而為,不過大家唔好笑我喎!

1.一本你不只讀了一次的書
《宜家2005目錄》,我真係時時睇嫁!
《撒哈拉沙漠的故事》.作者三毛(而家再睇我會留眼淚)

2.一本你如果身在沙漠時想讀的書
同上,因為應景嗎,而且我要死在微笑中!

3.一本令你發笑的書
《不文集》,作者黃霑,夠賤!
《老懵董笑話》,作者傅姿燦,夠心涼!

4.一本讓你哭的書
《撒哈拉沙漠的故事》(因為樂觀的她自殺了)
一本作者寫自己文革的書,記不起名字,太久了.(痛恨當權者的自私和無知)
《Little Prince》 (一個孤獨的小孩子!)

5.一本你希望是自己寫的書
《史記》,《資治通鑑》,當然是發白日夢啦!

6.一本你希望從未寫就的書
係唔係解寫唔完/成咁解先,
如果係,我就揀《可蘭經》或者《聖經》,因為可以少好多戰爭的借口!

7.一本正在讀的書
《原來雍正》作者張硏.

8.一本讀來有意味的書
《忘了總比記得好》作者何權峰,還在推拷中,未能十分明白!

9.一本改變你一生的書
《莊子》,《先秦諸子百家》,後者作者忙記了,
但是對我做人處世影響至大!

點名我就唔點了,有興趣嘅朋友,你都發表下意見啦!

12 則留言:

HanaMaru 說...

《忘了總比記得好》
好看嗎?
:P

匿名 說...

我都要買“不文集”丫~

匿名 說...

blogspot解封, 以後我就可以o黎探你啦!
開唔開心? 驚唔驚喜?

新鮮人 說...

hanamaru,
都忙記了!
抄錄一小段自序,你自己評價吧:
"人們都知道過去已經過去,但願意放下過去的人卻少之又少.就像是一個寶似的,人們對於那些不愉快的事,總是如數家珍,每一件都記得一清二楚,没事兒還拿出來回味一番.你說,這不是自討苦吃嗎?.....算了吧!忘了吧,丟掉那些不該記得的,那你所有的痛苦也將跟著被丟掉,如此你的生命才能開始流動,就像一陣清涼的微風掠過皎潔的明月,没有負擔,没有紛擾,那樣的清涼流暢!"

新鮮人 說...

不過唔知仲買唔買到了!

新鮮人 說...

Becky,
真係又驚又喜,
極之歡迎來訪,
我們偉大的祖國又向前行了一小步!

匿名 說...

撒哈拉沙漠的故事你都有睇ar..我都好鍾意架..haha

你睇咁多中史架..我就西史多..XDD

新鮮人 說...

yanyan,
嗰d唔係中史,係中國哲學思想,十分博大精深的!尤奇是莊子,我個人覺得比西方的更超脫!對我做人處世十分有幫助!

匿名 說...

你已成為我的3108推介!
http://pegpeg.blog44.fc2.com/blog-entry-336.html

大B哥 說...

真係睇唔出你都睇好多書下bor...XDDDD
佩服佩服...

kristie 說...

《撒哈拉的故事》我都好鐘意

新鮮人 說...

大b哥,
我好有文化架! :p

kristie,
估唔到咁多人睇呢本書,
本書都十幾廿年了,
唉~~~~可惜!