2006年8月31日

Blog Day 推介

8月31日,是Blog Day, 點解?字形似囉! 這個說法,是來自以色列的Tapuz.co.il,詳情可看:BlogDay origin

BlogDay當天發表文章的指引:
1. 找出五個你覺得有趣的新部落格。
2. 在BlogDay當天,留言給這五位部落客,告知你推薦了他們的部落格。
3. 為推薦的部落格寫下簡短的介紹,並在文中放置這些部落格的連結。
4. 在8月31日當天貼上推薦的文章。
5. 並且加上BlogDay的標籤(Tag):http://technorati.com/tag/BlogDay2006/ ,同時連結到BlogDay 官方網站
http://www.blogday.org/

多謝Pegpeg推介.其實有不少blogs自己都十分喜歡,今次就等我借題發揮下: (排名不分先後)

  • 嬲記三文治
    一句講完:有性格.不過佢近日”閉關自守”,入唔入到去,就睇你緣份了!

  • 大雄網站
    一個多產的博客,上至天文,下至零食,無所不談,而且感情浪漫,讚!

  • Nana
    煮得一手好餸,對愛情有一套見解,是各位女士的好去處!

  • taleofthenight
    Chinese who's came from Malaysia, very emotional and friendly!

  • yanyan
    坦誠,勇敢表白,早熟男孩,時裝界未來天之驕子!
  • 12 則留言:

    Unknown 說...

    thanks babe

    新鮮人 說...

    nighttale,
    No Thanks! FD ma!

    匿名 說...

    謝謝讚賞啊...原來我的blog在你心目中是有這樣的想法嗎?? ^.^

    要選擇5個新的blog嗎?? 有點難度...讓我想想............

    另外,你這個post不是所以人也看到嗎? 去你的blog反而看不到??!!

    新鮮人 說...

    nana,
    不用謝,這真是我個人的感覺!

    看不到?
    是什麼看不到?

    大B哥 說...

    喂老友..比個面都介紹下啦...話哂都係毒你寫blog架喎..雖然我都唔係成日寫...XDDDDD(一笑)

    啊澤 說...

    first of all i'd like to thank you for all your love for my blog


    second




    my blog is not new anymore

    新鮮人 說...

    大b哥,
    其實第一個諗起你,
    但我估小琪會推你所以唔敢囉,
    話哂你係小琪嘅人嗎!
    不過好野哽係殿後啦.
    我一於tag你!

    嬲記,
    只要好我就推,唔理新定舊!

    匿名 說...

    寫了~~~
    http://bluenana.blog15.fc2.com/blog-entry-791.html

    你被我反tag了....哈哈哈~~~~ ^_____^

    新鮮人 說...

    nana,
    多謝支持!

    匿名 說...

    haha..好多謝你呀..點解你地有咁多blog友..
    我得你同Becky ja..XDDD..所以tag唔到人..wahaha..我d fd全部都xanga...

    新鮮人 說...

    yanyan,
    後生仔多數用xanga架啦,
    tag唔tag到都無所謂,
    都是大家互相推介下而已!

    匿名 說...

    xanga也是blog...都可以推介呀~