2006年8月31日

鄭重推介!

我唔理新定舊,幾大就幾大,呢個blog我要另開一篇來推介,
blog主十分風趣休默,又係我老友,大家一定要睇喎,唔係就走寶啦!

啦啦啦~~~~隆重宣佈大b手記
PS:佢今個星期六去日本呀,大家要什麼手信就要快d出聲啦! 

6 則留言:

魚魚 說...

超能小子呀........好有殺氣!!

大B哥 說...

嘩哈哈..真係紹介左出來...講笑ja, 其實寫左blog都一段日子, 都係閒話家常, 冇咩特別意見/發表..反而見到FD愈寫愈多, 愈多愈好, 愈好愈寫....哈哈..
多謝哂介紹先, 不過其他blog友可能會..嘿嘿

新鮮人 說...

yuyu,
直情殺死人啦!

大b哥,
我好認真架,如果唔係怕小琪炸型,一早推你啦!話哂都係你介紹我入伍架,得人恩果千年記呀!
寫blog嘅野多少隨意,無所謂啦,得閑就寫多d囉,無時間就留下言都好丫!

匿名 說...

新鮮人...笑死我啦...
我是看完大B哥在上一篇的留言,再見你post這篇...哈哈哈!!! (是了...這留言本想在昨天留,但不知為什麼昨天下午去不到你這兒留言!!!)

你好搞鬼~

新鮮人 說...

nana,
我煲咁大,俾足面大b哥啦,
講真,是他介紹我寫blog,
所以真係好多謝佢架,
因為終於有度地方俾我發神經了!

comment唔到,係咩?
blogger有時係咁架啦,
唔洗錢算係咁了!

大B哥 說...

好啦..抵請食飯啦..幾時得閒先..返來找你!!