2006年9月1日

撞鬼呀~~~


搞到雙手咁,你千奇唔好俾隻手我拖呀!
直情好似中左核子幅射咁,
好核凸呀,超級難頂!
片指甲得嗰個1cm平方,
唔該佢地唔好左痴右貼,
又珠片, 又閃粉,又寶石,
搞到古零精怪,鬼咁馬綠;
而且仲整到d指甲好似吸血殭屍咁鬼長,
重要話好"鬼"靚,
你話我唔識欣賞都係咁講架啦,
好恐怖,好得人驚呀~~~~

14 則留言:

Carrie 說...

有些nail art是很美的,不過太誇張的真的會好恐怖‧‧‧

我最憎留長指甲!

新鮮人 說...

我比較喜歡女仔塗淡淡,淨色的,
唔塗有色,透明都ok呀!

大B哥 說...

唔係啦..都可以接受..XDDDD

新鮮人 說...

大b哥,
真係各"甲"入各眼了,
我就麻麻地!

匿名 說...

wahah...
有d係幾靚ga, 但太多花臣的...會核突lor

simple is the best!

kristie 說...

留左戴con會插盲自己對眼.
(我知道佢地轉用鉗,不過都係危險)

新鮮人 說...

pegpeg,
靚丫,你試唔試呀!

kristie,
原來有咁嘅事,我都唔知添!

魚魚 說...

我整過一次,發現"R恆"R得好唔盡興,手指盡是酸酸軟軟的感覺,好難受~~~

HanaMaru 說...

其實我也不會欣賞。不過現在興復古啊嘛,這個是復以前僵屍的指甲。哈哈哈~~~~(我自己也不知道爲什麽這種指甲給我僵屍指甲的感覺)

新鮮人 說...

yuyu,
我想象緊你用呢種手甲去抓痕,
又痕又要抓,但又好就住就,
一定好搞笑!

hanamaru,
OMG,我就比較新潮,
唔多喜歡這種復古潮!

匿名 說...

新鮮人...
不過, 你兩張圖...既甲...都唔靚wo...
我唔會試的!

我結婚時都無整呢d 野...只係塗左好淡既指甲油...已經好俾面啦...

新鮮人 說...

pegpeg,
如果係靚的,我又點可以鬧人呢!嘻嘻!
各人口味唔同,我諗大家都是喜歡簡單一點的人!

Ruth Tam 說...

Since I started playing piano at 7, I never have long finger nails. So, that's not my game.

新鮮人 說...

ruth,
It is good, nature is beautiful!