2006年9月23日

潮樓~我中招了


老實講句,這間稻香集團成員的食物水準絶對麻麻,價錢又唔值,唔好食亦唔正宗,大家有錢無地方洗嘅就不防一去!

係網上啲食評網發現(好似Openrice.com)有很多人做媒,
話又抵食又平,平均消費由$45起喎,呃鬼咩?
佢嗰度晚市除左前菜外,碟碟都過$70啦,
就算係屋邨飲早茶都係啱啱好喳,
但係呢間嘢係尖咀北京道一號喎,
當我地儍架!



菜單:

  • 潮式拼盘(質量同街邊一樣,僅僅合格)
  • 蛋白蟹皇扒鮮蝦帶子(無鮮味,蒸蛋淡如開水)
  • 蠔王花茹鮑片扒翡翠(茨汁毫無鮑魚味,嗰塊鮑片薄如蟬翼)
  • 遙柱冬瓜燉翅(翅都發唔好,佢真係要返歸)
  • 菊花石榴帶子 (一人一粒,無味無豆,塊皮啲口感好似塊麻布)
  • 方魚蠔仔粥(味道可以,但係d飯粒較硬,但還可接受)
  • 雪茸芒果露(一塌糊塗,西柚又酸,雪茸又唔霖)

    另加紅酒一小杯(質量可以),如不要只有轉食汽水,絶無其它選擇.
    承惠每位港幣$238 .價錢貴得黎又細碟,而且又唔好食,如果唔係食左個蠔仔粥,真係要落去茶餐廳再食過

    名稱:潮樓 (唔俾link了,費事同佢宣傳)
    地址:尖沙咀北京道一號,十字樓.
  • 9 則留言:

    Altair - 映昔台 說...

    海鮮跟紅酒?? 分明係一個騙局啦。

    新鮮人 說...

    altair,
    睇佢地都係亂來的了,嗰啲根本唔算得係什麼海鮮啦!真係揾笨,一於同我唱衰佢!

    bbj 說...

    北京道一號的潮樓....我一早係o個度踩左屎....

    新鮮人 說...

    bbj,
    唉~~~大家都中招! :(

    匿名 說...

    雖然我平時都唔去呢類型既食肆
    但都要留意下
    仲要D野食全部都咁mini...
    最憎呢種份量, 懶晒矜貴咁
    但一般人都食唔飽啦!!

    新鮮人 說...

    Oscar,
    絶對同意,
    簡直說出我心底話!

    bbj 說...

    依d咁mini的份量係近年先興起來,fusion呀!不過我最憎就係fusion,都唔知食咩,細細碟懶藝術咁...

    yuen luk luk 說...

    我都睇過呢間嘢的介紹,原來咁差架...唔去囉!

    新鮮人 說...

    bbj,
    『fus』鬼『fus』馬,諗起都火爆.
    我都係唔好扮哂high,食返茶餐廳啱我d!

    yuen luk luk,
    你去啦,去啦,
    去完多個人鬧佢地呀! :P