2006年9月24日

Click 命運自選台

一個Remote Control可以控制自己的生活,好似Fast Forward, Pause, Mute, Track Back Serarching etc.但係就唔可以由頭再來,因為發生左就不可以改變的.

Adam Sandler係一個已婚和有兩個子女的建築師,事業心十分強,但係在公司裏諸多阻礙,難以發展.後來得到一個神奇遙控,可以把他Fast forward到事業成功的階段,但係那樣就使他損失了不少同家人相聚的回憶,終有百般成就亦無辦法同家人分享,最後落得後悔收場!

不少香港人可以話係典型嘅Adam Sandler,無錢時努力揾錢,到有錢時都係繼續努力揾錢.正職要揾錢,兼職要揾錢,再投資股票,基金,外幣...揾錢好似己經成為習慣.朋友相聚多少都說兩句揾錢之道.而且社會是以你家產來衡量你是否成功,總之一切以錢為依歸.至於你同家人關係如何,有無足夠的親子溝通等等,都不大重要;又或者自己認為已經足夠,其實正處於危險邊緣而不知,究竟自己伴侶在想什麼?大家相聚時間足夠嗎?好多東西都被工作遮掩了而不自知.到發覺時,一切都不可以返轉頭了!

揾錢為生活,但係有了錢又無時間『生活』,好似是本末倒置!究竟有幾多錢才足夠呢?有了基本『生存』條件,如果可以同自己喜歡的人多點時間係一齊,無千呎豪宅,無跑車遊艇,無名貴華服,無珠光寶氣,無鮑參翅肚,無42吋大電視,只有咸魚白菜和一個愛你關心你的人在身傍,你可以接受到嗎?

官方網頁:命運自選台

10 則留言:

匿名 說...

好多人都話好睇ar~我仲未睇..

搵錢唔會係我目標
但我一定是那種為了工作而可以犧牲好多的人
因為工作上的滿足感就是我的快樂

新鮮人 說...

yanyan,
後生時多數以工作為主,
但係隨着時間過去,
你會發覺得有他東西更加重要,
而家你未必同意,
但係工作了十年後,
你自會明白的.
唔信,你把今日的說話記下,
到將來有機會拿返出來睇自會有一番睇會!

匿名 說...

新鮮人,
並不是個個後生人都多數以工作為主...
我同老公...畢業後, 都從來沒有把工作為主.

好多人叫呢d 做無上進心...我唔知唔理. 總之我係唔可以把時間放在工作上而沒有私人時間享受人生...

所以有時我地都慶幸自己唔叻, 做既工是賺唔$$...

我而家好開心...有一個喜歡的人與我一起, 無千呎豪宅,只有400幾呎小屋; 無跑車遊艇,只有兩架單車; 無名貴華服,無珠光寶氣,只有左丹奴同朱義蠅; 無鮑參翅肚,只有豆鼓鯪魚; 無42吋大電視,只有25吋有牛龜電視...
這樣, 比上勁不足, 但比下都有餘...
偶有生活上的擔憂, 但成功度過後, 生活更實在.

匿名 說...

這套戲我也很想看...但沒有時間... >.<

超喜歡pegpeg駁下去的那句:
我而家好開心...有一個喜歡的人與我一起, 無千呎豪宅,只有400幾呎小屋; 無跑車遊艇,只有兩架單車; 無名貴華服,無珠光寶氣,只有左丹奴同朱義蠅; 無鮑參翅肚,只有豆鼓鯪魚; 無42吋大電視,只有25吋有牛龜電視...

精境!!!! *0*0*0*

超級同意!!! 一生只為工作忙忙碌碌,忽略了身邊的人,這真是很多人都在做的事情,所以享受現在、享受生活、只要和所愛的人一起,咸魚白菜也好好味啦~~~

人只要懂得享受,才算真正活過~~

新鮮人 說...

pegpeg,
你們都是幸福的人.
記得將來都要抱住這樣的心境! :)

nana,
我們都來唱句林子祥的:
『有了你開心d,咸魚白菜也好好味,有了你與共聚~~~』吧! =P

bbj 說...

很多人都係貪心的,有左愛自己的人,就想改善自己同身邊人的生活.得到一樣又再想另一樣,永無休止..

新鮮人 說...

bbj,
都唔係錯嘅,
不過要適可而止吧了!
但係就難d囉!

The Inner Space 說...
此留言已被作者移除。
The Inner Space 說...

哈哈! 大家說 CLICK 的大同小異。

不過,Adam Sandler 很勞力企圖改變他固有的諧星形象。

近期見過有Reign over me 香港不知上映沒有,上網查譯名『從心開始』,而我是看了老表帶回來的DVD。

說一個牙醫在 911 失去老婆子女,一個人孤獨的生活。

他在大學的同學,請他回家聚舊,企圖去開解他。 但同學的家,雖然老婆子女全在,其實也存在著問題。

兩個老友鬼鬼,繼續來往,但其實誰在幫著誰呢?


:)

新鮮人 說...

『從心開始』看來好像不俗喎,
只怕香港裶商不會收這種非商業片回來,
希望就算唔播都會出DVD啦,
到時都想買來看看! :)