2006年9月27日

我要投訴!

點解?
點解又『撈』唔到相上個『博』度,
搞亂哂我d『士嘅租』,
我而家好唔開心呀! 

11 則留言:

tofufa 說...

Blogger was 神神地 last night too:(

新鮮人 說...

tofufa,
really?
我又唔多覺得噚晚有問題喎.
係今日load極都load唔到! :(

匿名 說...

用WP吧..wahahaha
你睇下我同becky用得幾開心

匿名 說...

噢, relax~~~~~ (學高朋滿座的伍姑娘)

新鮮人 說...

yanyan,
wp我都試過,你都見過啦,
感覺自由度無咁多,
效果都麻麻,
會upgrade好似要俾錢喎,
how much ?

Julie,
發洩完無事囉! 
謝謝!  :)

大B哥 說...

我都唔用blogger upload 相了, 太唔掂..又成日upload 唔到...

新鮮人 說...

大b哥,
希望佢地因為要upgrade個syetem啦,
我真係唔想轉來轉啊!

匿名 說...

仲有間中會load唔入某D Blogger既blog, 要等一陣再reload先得...
Google大公司, 好應該整頓一下呢個乏善足陳既網誌系統啦! 求其收購左Blogger就算...

新鮮人 說...

Oscar,
好一句『乏善足陳』,
好同意你嘅睇法,
佢地正係要檢討下!

匿名 說...

我唔係用wp.com架嘛
要自己俾server錢 ($500一年)
但就好自由...
同埋好多plugin用架

新鮮人 說...

yanyan,
我意意指我如果用wp.com方案,
又是用Free嗰款format就比較死板.

$500?
係唔係包埋『杜明』費先?
如果唔包就好貴囉!