2006年9月27日

尋寶!


屋企附近發現間街坊『士多舖』,
竟然俾我見到細個時想食,
但係又無錢買的『寶物』,
尤其是那個【眼鏡朱古力】真係好COOL,
你有無試過載上臉扮超人?
重有嗰兩隻四洲松鼠仔,
咁多年都無物點變過,
真係超可愛!

其它的零食雖然未食過,
但係都十分『臉善』,
全部是大紅大綠嘅包裝.
好有懷舊的感覺~~
另外好似嗰啲七彩蝦條呀,爆炸糖呀,皮禮士糖呀,芒果乾呀...
從前日日小息睇到流哂口水,
可惜無零用錢買,無得食,
只有得個『恨』字.
今日再見到真係有種一次過買哂佢地返屋企嘅衝動!

14 則留言:

HanaMaru 說...

【眼鏡朱古力】《- 我有食過,我有食過!!!
:)

匿名 說...

我都有食過~~
同埋有隻圓圈既糖, 可以吹bb的...
好懷念以前~~ =p

新鮮人 說...

hanamaru,
冷靜,冷靜!
我見到都好似你咁係反應呀!

julie,
有圓圈嘅應該係『寶路』薄荷糖,
都係無得吹波波個喎!

tofufa 說...

I like BB糖 too~~~

新鮮人 說...

tofufa,
what is BB糖?

匿名 說...

wa..全部未見過...除左爆炸糖..XDDD
我細過食得最多既零食係依家百佳仲有得買既勁酸檸檬糖

tofufa 說...

BB糖可以用嚟吹BB

新鮮人 說...

yanyan,
咪再認細啦,找死呀! :E
未見過就來和樂邨間士多睇下啦,
你住得咁近! :P

新鮮人 說...

tofufa,
係唔係有印水紙嗰種呀?
什麼color package架?

大B哥 說...

哈哈..想唔認老都唔得..嘿嘿..
咁最後有冇買哂呀?

新鮮人 說...

大b哥,
無買呀,
睇下算囉,
買哂點食啊! :p

tofufa 說...

http://www.coris.co.jp/olditem.html

無印水紙啩~

匿名 說...

好野, tofufa知道我講緊邊度糖~

唔...形狀好似"寶路薄荷糖", 但是佢係可以用黎當口削吹的~~~

新鮮人 說...

tofufa,julie,
見過但係就未食過哦! :(