2006年9月26日

試食兵團

無錯,係牙籤!
每次行超市,老媽必備的『武器』,因為自備牙籤可以試多些,而更重要的是可以試快些.

一入到超市就要進入介備狀態,
眼望四周,耳聽八方,
先試麵包,然後蛋糕
老媽一個箭步把牙籤一拮,
好味嘅再來試過,
唔好食立刻走人.
跟住係提子,紅青黑各食數粒,
唔俾試就話以後唔幫襯,
咁多數又有得入口.
第三站係鮮魚區?
梗係唔會生食啦,
係滾熟左嘅果皮鯪魚青
次次都食,個亞叔都認得佢囉.
所以見到老媽都主動遞塊俾佢.
其後有蝦子麵公仔麵雪糕無糖豆漿水胶豬頸肉德國腸猴頭茹鯊魚骨湯...

我:『諗住買什麼餸今晚煮呀?』
媽:『我好飽喎...』
我:『咁你年中咪慳好多?』
鎷:『痴線...試食係老人家嘅【褔利】黎架!』
我:『咁...咁...我地下一站去邊樹?』
媽:『重洗問,梗係月餅啦,無黎醒目!』
我:>o<...

9 則留言:

tofufa 說...

Fresh陪媽媽行超市好乖仔!

匿名 說...

haha..你媽媽好搞笑~~~~

咁食法都幾飽ga wo

新鮮人 說...

tofufa,
麻麻地啦,我都係想佢開心d啫!

pegpeg,
係呀,我同佢都幾鬼為食架! :P

bbj 說...

伯母好強呀.....日日都唔需要煮飯啦...

程霜 說...

天下老媽一樣頑皮。

新鮮人 說...

bbj,
佢絻對係『無飯煮婦』! :p

程霜,
非常同意!
真係愈老愈可愛! :)

匿名 說...

哈哈, 好鐘意你媽媽~~ =P

大B哥 說...

哈哈...真勁!!!!
其實用叉會唔會環保d.... ^0^

新鮮人 說...

julie,
我都好鍾意佢架! :p

大b哥,
佢用一枝牙籤用到尾都好環保囉喎!