2006年9月25日

買月餅

我:『喂,買個月餅俾你應下節好嗎?』

媽:『唓!成四十蚊個都唔值!』

我:『咁今年我唔買架啦.』

媽:『買冰皮咪得囉.』

我:『細細舊都要成百蚊盒仲唔抵啦!』

媽:『你試下唔買丫啦!』

我: 滴汗中....

13 則留言:

冬冬 說...

冰皮真係好好味呀!!!! :O~~~~

新鮮人 說...

冬冬,
咁你喜歡那個牌子呀?

冬冬 說...

最正係大班~
美心都唔錯~ ﹕)

HanaMaru 說...

點解你喂你阿媽geh?
:)

新鮮人 說...

冬冬,
大班都幾好,試過聖安娜就一般而已!

hanamaru,
係用一種『老友鬼鬼』的語氣來講的,我可是一個十分温柔的兒子啊! :p

tofufa 說...

I had never tried 冰皮 before~~

just bought a box of moon cakes last week ...very expensive >.<

匿名 說...

你阿媽真係好得意...keke
不過我唔like冰皮..其他怪味月餅我都唔會食
只愛淨連容同淨豆沙
都話我好traditional ka la

新鮮人 說...

tofufa,
冰皮is very special when compare with the traditional moon cake.
You should try it. It is low-fat and cool.

yanyan,
物你咁老餅架,成個亞伯咁!
真係『老餅食月餅』囉! :P

大B哥 說...

月餅係要買架..師亨~

bbj 說...

阿媽通常係咁,叫你唔好"side"錢買俾佢,但如果真係聽佢講唔買俾佢,咁就大"獲"啦,佢一定唔高興.

以我經驗之談,大班的冰皮質素最好,而月餅就美心好..

匿名 說...

哈哈, 溫柔的新鮮人~
你跟你媽媽的對答幾得意呀~~
好似大人(乙水)細路咁~~

匿名 說...

你阿媽..........好得...........
哈哈哈~~~~~~~~笑死了!!!!!!!

新鮮人 說...

大b哥,
係咁兒買一個俾俾就會,太高膽固醇啦!
老人家唔可以食咁多喎!

bbj,
係呀,佢好鬼小氣架,唔買嬲我一個月都會!

julie,
係呀,佢直情好似細路咁架,但我都係喎! :p

nana,
其實我地兩個d脾氣差唔多,
有幽默感又喜歡抱打不平!