2006年9月21日

係地鐡俾人『咸豬手』點搞?


由於近月地鐡風化案增多,警方昨日在地鐡展開便衣偵查,捉獲數名咸豬手和偷影裙底色狼!
據一些調查指出,發覺不少被咸豬手嘅女性都不敢當埸揭發色魔暴行,如果不是太過份,都不想將事情鬧大,多是啞忍了事.尤其是在日本,女性都已經覺得是『家常便飯』,不覺得是什麼一回事,真係千奇百怪,物都睇哂!不過係香港,相信情況不會是完全一樣的.

如果有一日,你係地鐡遇到同樣嘅事,你地會點樣處理?會唔會立刻轉頭一巴打埋去個色魔嗰度?定亦或先捉住佢隻手,然後大叫非禮呢?又有無其他更絶嘅方法呢?

其實如果係地鐵真係遇到色魔,大家一定要舉報,切莫啞忍.因為咁樣只會縱容色魔繼續犯案.而且據香港臨床心理學家羅志華指出,非禮係一種心理病,如果得到適當心理輔導治療,便可以根治這些惡習.所以你地報警,絶對係幫助他們,如果唔係等到將來佢地泥足深陷時就太遲囉!

PS:如果我係地鐡俾人非禮,咁就要睇下非禮我嗰個係唔係靚女啦,如果係嘅就算數囉,如果好似黃x蕙,林x妮咁『靚』,雖然個心會好驚,但係我實會大聲叫架!嘻嘻...

4 則留言:

bbj 說...

哈哈!阿柔情王子,一定有靚女係地鐡非禮你......

新鮮人 說...

bbj,
我都未試過喎,你有無呀?

yuen luk luk 說...

其實如果唔係攪得好大, 我會選擇"啤"實個男人, 然後行開就算, 怕麻煩呀!

新鮮人 說...

yuen luk luk,
有d人係出爐鐡,不打唔得架,起碼都丙佢兩句啦!