2006年9月20日

生活報時器~Human Clock


在雜誌找到這個網站,覺得十分有趣,所以介紹給大家,唔知以前有無見過呢?
一日有二十四小時,每小時有六十分鐘,網主Daniel Craig Giffen通過1440張相來顯示每一分鐘的時間.他從2001年起收集從世界各地寄來的照片,組成這個時間網站,而且全個網頁絶無廣告,可見Daniel並不是想從中謀利,而是純屬個人興趣和理想而已!

只要入到站來,click一下『view the clock』就會有一個時間視窗彈出,而其中顯示時間的照片是會每隔一分鐘自動跳到下一張.時鐘分digital 或analogue兩款,個人就比較喜歡digital多一點,因為變化較多.而且當你看不同國家的臉孔和風景時,你會體會到一種好舒服自然的感覺,就好似人們成日所謂嘅『地球村』嗰種感受!所以大家有興趣,都可以拍幾張時間照片寄俾網主架,話唔定你有一日會出見為我們報時架!

PS:有無發覺上面其中一張相嗰兩個人好似歌手Solar呀?嗰張相係由意大利寄出,所以都有可能架,因為Solar係意大利住過嗎!

相關網頁:Human Clock

4 則留言:

匿名 說...

的確係很特別的網站
亦很欣賞呢份創意同心思~

唔多似Soler喎...
Soler佢地好似塊面修長D的 :D

新鮮人 說...

Oscar,
哈哈...觀點與角度啦,都係揾來講下笑啫! :)

大B哥 說...

好得意..有沖動想影去tim..講真.

新鮮人 說...

大b哥,
得閑未影下玩囉,幾過癮架! :)