2006年11月20日

黑心蛋!


圖片來源【蘋果日報】 相片經過處理

早兩日先至話啲鴨蛋有蘇丹紅,
叫人唔好食住;
噚日行超市,
老媽子話都唔知買唔買雞蛋好,
我話有事嘅係鴨蛋,雞蛋無事嘅,
點知俾佢開口中,
噚晚就見新聞報導話啲雞蛋都有事,
好似話啲蘇丹紅仲多過啲鴨喎,
有無搞錯呀?
你地班發錢寒咁都做得出架,
究竟你地係無知定黑心呀?
唔理別人死活,
奶粉又係咁,豉油又咁,白酒又係咁,午餐肉又係咁,鰻魚又係咁,多寶魚又係咁,蔬菜又係咁,差不多講得出都有問題,
人地泰國,印尼啲人都好窮啦,都無你地咁離舖呀?!
再咁做,因住生仔無蘿友呀~~~

9 則留言:

匿名 說...

你張相很搞笑呀....

唉..我阿媽話轉買本地農場蛋喎...
但買番黎係唔係真係買到"本地"就真係唔知.

匿名 說...

唉...........我們將來可能什麼都不能吃,只吃營養丸吧......
===____________===|||||||

新鮮人 說...

pigbon,
張相係我有感而『作』的,
最近都係食少d蛋好d囉! :p

nana,
最怕d營養丸都係由哩d食物提煉出來,
到時一樣死火,
咁就為有做神仙至得囉,點解?
因為神仙係唔洗食嘢嫁嘛! :p

Oscar 說...

所以我一向都對大陸野有成見
無得好講, 大陸人好多都為左賺唔理得人死...
正如我既名言 "Savageness is in their blood" lol

新鮮人 說...

Oscar,
你說的真係有成見成份,
我可以肯定內地還有很多好人的,
這是我多年來新身所見,
要親自見識過先可以下評論啊!

Pinocchio 說...

外國有優質保證, 中國就有劣質的確認...如果有龍珠的一粒飽肚藥丸就好了....

新鮮人 說...

pinocchio,
咁咪無哂d好美味嘅嘢食囉?
做人又會少一樣有趣的東西了! :(

tofufa 說...

I deeply hope that they can use their wisdom on good deed!

新鮮人 說...

tofufa,
However, they put profit making in the frist place! Too bad!