2007年2月28日

雪映移城


看了兩天雪映移城,
覺得這個節目不俗,
節目裏面的温泉,樹掛,樹冰,以至雪景都非常美麗,
一片一片白茫茫裏的小屋,
縷縷輕煙熱氣騰騰的温泉,
千奇古怪型象百變的樹冰,
看了就像活在童話世界裏,
這兩集的主持王翠玲不單樣子清純,
而且充滿着對飄雪的期望,
看着她在雪地上的滾動,
以至用手帕測試結冰速度,
都可見是完全出於真情,
非一般藝員可以扮出來的.
使人看了十分舒服自然,
大家有時間要看看這個節目!

延伸閱讀:
雪映移城
26/2/07至02/03/07 10:30pm TVB

12 則留言:

Pinocchio 說...

我尋晚都有睇小小,溫泉個part好正,不過亦都見到中國人同日本人文化上真係好唔同.

個節目好好,好期待蔡少芬以色列個習.

新鮮人 說...

木偶,

蔡少芬嗰個係『向世界出發』,唔係『雪映移城』喎!

Pinocchio 說...

唔係同一個系列咩?:P

新鮮人 說...

木偶,
唔係! :)

xiao zhu 說...

究竟呢個王翠玲係乜水黎架?幾有大將之風喎?

匿名 說...

我昨晚都有看,好正呀~~~ 那些蘋果!!!!
浸泉蘋果又是一大享受!!
還有火車上的燒年糕好鬼正呀~~~~~
雪中蘋果更是漂亮,好想去青森呀!!!!!

不過...我又不覺得王翠玲的樣子特別可愛...或者她的表達方式比平時的旅遊特輯更自然,不太假,所以感覺不錯吧~~

新鮮人 說...

xiao,
我都唔太清楚,好似去過吉隆坡做幾年嘢,然後返來香港,又好似話係華裔小姐喎,不過佢做得好自然!

nana,
啲景就好似童話咁靚呀,
王翠玲個樣ok la,但係感覺好舒服好自然呀,係做老婆嘅人材黎架! :p

匿名 說...

小小意見調查: 大家喜歡這種旅遊特輯的拍攝方式嗎?

ps. 新鮮人:唔知點解, 今日又用到拼音輸入法wor!

xiao zhu 說...

唔該哂:)
"個樣ok la,但係感覺好舒服好自然呀" 同意!
"係做老婆嘅人材黎架!" hahaaahaaa

"小小意見調查: 大家喜歡這種旅遊特輯的拍攝方式嗎?"
ans:整體感覺好舒服、好自然,不過其實除左拍攝方式,主持人係好重要架。好似呢套咁,咪work 囉。但係唔知道換第二個係唔係都一樣呢。

新鮮人 說...

xiao,
第二個做未必唔好睇,
但係又是另一種感覺囉! :)

bbj 說...

我晚晚都有睇呀,第一晚睇已經勁想去日本東北啦...樹冰又稱樹怪,好正呀,我又身痕啦,好想去滑雪同浸溫泉呀.....

新鮮人 說...

bbj,
我都估到你實身痕架喇,
咁鬼靚,我都睇到心旭旭,
你睇完唔身痕想去至奇呀! :p