2007年2月28日

說話要技巧


『有無男仕用嘅洗面膏呀?』
『有呀,係入面架上面,你自己揀!』
 
俾完錢,無要袋攞住枝洗面膏行到門口,
『你俾左錢未架?』
『梗係俾左,唔係點敢行出哩個門口呀!』

大大聲咁叫入去藥房收銀處
『門口哩枝洗面膏俾左錢未架?』
『fxxk~~~~!』

盡責是好的,
但說話要有方式和技巧,
否則得罪人多稱呼人少就唔好啦!

16 則留言:

大B哥 說...

係我就打x佢... XDDDD

匿名 說...

你張單呢?

xiao zhu 說...

點解你唔寫埋你當時D反應嘅?

新鮮人 說...

大b哥,
我係斯文人,唔打人架! :p

大雄,
係藥房仔買嘢無攞單喎!

xaio,
哈哈~~
唔洗講都係講粗口喇! :p

Pinocchio 說...

依~
上個代d男人好少會用洗面膏嫁喎~ :p

另,諗起讀中學時有個男仔成日比人笑,因為佢同人講話自己係用soap洗頭同沖涼,其實我差d想問佢反正都當多用途咁用,點解唔拎o黎洗碗呢?

新鮮人 說...

木偶,
咁就証明我係哩一代囉,
清潔偉生人人有責嘛! :)

ps:你講嘢好克薄呀!

匿名 說...

藥房多數都唔大間,咁都會唔知個客俾
錢未。

xiao zhu 說...

啊,唔打人、淨係講粗口嘅斯文人,新鮮兄是也!!失敬,失敬!!Ah haahaaahaa

Ruth Tam 說...

That's why I sometimes just take the bag to avoid unnecessary trouble.

新鮮人 說...

coobe,
係囉,同入面打個眼色都知啦,洗唔洗咁大聲叫呀,你話唔火滾至奇嘛!

xaio,
哈哈~~~
失禮,失禮,多多包涵! :p

ruth,
你意思係攞個膠袋?
唔環保嘛! :)

Pinocchio 說...

做乜話人克薄喎~

新鮮人 說...

木偶,
你咁諷刺你同學,
雖然無講出口,
你話唔係幾鬼衰咩! :p

匿名 說...

你現在正在用biore的洗面膏....
聽聞會致癌,所以不要用~~

新鮮人 說...

nana,
唔會麻!!!!!
我啱啱先新買喎,
唔拾得掉左佢呀! :(

xiao zhu 說...

"唔會麻!!!!!
我啱啱先新買喎,
唔拾得掉左佢呀! :( "

想像緊你個樣,好搞笑,真係忍不住,唔好意思 heeheee

新鮮人 說...

Xiao,
:P !