2007年2月28日

找刺激?


有好多嘢大家都知道是無益的,
但就是喜歡明知故犯,
好多人都喜歡生活有節奏有規矩,
但是長期過着這樣的生活會好悶,
有時是否應該找些點子刺激一下?
而我的點子就是食一罐五香肉丁,
好像有點儍!!

ps: 買肉丁時雜貨舖老闆話水仙牌是最正宗的.

12 則留言:

匿名 說...

五香肉丁+公仔面.......正呀!!

xiao zhu 說...

之前喺旺角返工,基本上日日叫外賣,當諗唔到食晏食乜就會叫五香肉丁炒飯。最近office 啱啱搬左去觀塘,冇得食lu!

新鮮人 說...

pigbon,
正呢,
嗰種刺激味道簡直無可抵抗! :p

xiao,
觀塘係興業街有間『港飲港食』,
佢地嘅xo醬炒出前一丁都過得去,
如果你近嘅都可以一試! :)

匿名 說...

我鍾意食回鍋肉罐頭 XD

xiao zhu 說...

我知道,我公司都好近『港飲港食』。嘩,不過我而家至知觀塘食嘢仲貴過旺角,有D人話畀我聽仲貴過中環添!

我仲未係好熟附近,不過好彩呢度都有大家樂(同大快活),有番少少安全感。^_

btw,我擁大家樂,有得揀就唔會去大快活。

新鮮人 說...

becky,
回鍋肉都好好食架,
同五香肉丁簡直係天生一對呀! :)

xiao,
都有啲係平嘅,
可能你唔熟路啫,
遲啲你會發現好多架啦! :)

匿名 說...

我個人反而鍾意食回窩肉,不過我都知
水仙牌最好食!

Ruth Tam 說...

It's not really that spicy.

Oscar 說...

食五香肉丁都唔係好刺激啫~ 仲幾正tim~
不過唔健康既野, 就少食多滋味喇...

新鮮人 說...

coobe,
回窩肉都係好"野”味,間唔中都會試下架!:p

ruth,
淨食都少少辣架,可能我唔係食得太辣喇! :p

oscar,
我唔食得咁辣嘛,怕熱氣呀! :)

yuen luk luk 說...

我鐘意回窩肉多D, 不間唔中好啦, 真係好唔健康!

新鮮人 說...

yuen,
我一年食一兩次啦! :p