2007年2月27日

從OSCAR回看香港電影

唔知點解近排生活十分平淡,
無什麼事可以講,
無什麼人可以鬧,
就連OSCAR都咁無驚喜,
全部都係大熱勝出,
不過我無睇過任何一部得奬電影,
咁係唔係代表我無TASTE呢?
(可能根本就係!)

今年嗰部『無間度風雲』我毫無興趣睇,
就連香港版嘅『無間度』我都係睇過一次,
但我又唔覺得好好好睇喎,
只可以話拍得幾有誠意,
我會話係UP TO STANDARD,
大家覺得好好睇可能係近年太多垃圾片,
係相對黎睇就會覺得佢好好了!

不少傳媒人都說係老翻,BT整死香港個市場,
但係佢地又唔睇下而家市場上充斥着什麼垃圾片,
拍埋啲『心想事成』,『双子神偷』咁嘅賀歲片,
唔怪得嗰部『翻生侏羅館』賣到滿堂紅,
你話可能係BT影響到港產片嘅入場率,
又唔覺上載電影啲人會放過『翻生侏羅館』喎,
再係拍埋啲爛片就連BT都無人會DOQNLOAD港產片囉,
如果要向海關施壓嘅,
不如鞭策下自己啲同行先吧!

PS:請尊重知識創作,唔好DOWNLOAD電影呀,如果係垃圾黎嘅就連DOWNLOAD都慳返啦,如果好嘅就入戲院睇囉!

15 則留言:

匿名 說...

我覺得無間道幾好睇喎, 不過無間道風雲就...., 始終沒有香港文化的背景, 沒有香港的味道

xiao zhu 說...

"就連OSCAR都咁無驚喜"

係呀,好有好有同感!好悶 :(

新鮮人 說...

LALA,
唔係話『無間道』唔好睇,
只不過覺得唔係人地讚得咁厲害而已!

xiao.
係囉,近排好么鬼死悶呀,
成個世界都無物特別嘢發生咁,
我好似為恐天下不亂咁喎! :p

bbj 說...

平凡是福呀!冇咩野發生是好的,代表冇野煩到你呀!你要享受一下寧靜啦...

新鮮人 說...

bbj,
係就係好,
但係就無物嘢好題材寫blog呀?
斷期啦~~~~ :p

匿名 說...

其實我覺得大家都係用有色眼鏡去睇港產片..

好多港產片都唔係垃圾丫...

有人都話『双子神偷』好睇wo.
『心想事成』都唔係想像中咁差...

唔知丫, 我成日覺得係人云亦云, 人地說港片垃圾, 就好多人都咁諗. 好多人竟然說, 只看西片不看港片...唉...都幾悲!

講真丫, 唔可以怪晒d電影人的!Market 入面梗有唔同類型的電影ga la... 有好有唔好一定有!

我成日話ga... 想點丫, hk細細, 得幾百萬人,但電影在亞洲市場來說已經很重要,仲想點?幾百萬人...出得幾多叻人丫...點可以同人比ga...

茂斯 說...

以馬田史高西斯這部電影得獎為例,奧斯卡根本是一個遊戲,馬田早期的作品比這部好多了...
至於香港嘛,爛片確實是越來越多,老實講,我自認對得起香港影業,我買老翻,九成九買外語片,難得一兩部港產好片,寧願入場睇,算係咁架喇.大把觀眾好似我咁...
李力持拍何種水準的片,就應該有何種下場.
還有那個肥谷..

匿名 說...

我入場睇戲大部份都係睇外語片.
唔係套套港產都係爛片既...不過好片真係少之有少..

匿名 說...

OSCAR都咁無驚喜!!! 真的好悶...
女星的衣著也沒有睇頭,好醜!!!

無論是港產片/外語片,只要我覺得好看,都會到戲院看,值得再回味的會買dvd,看戲的話,我不會買老翻,因為老公要的是質素和影音效果的享受!!

香港的無間道在戲院看時,我都覺得一般,但後來再看第2/3集,再看回第1集,又覺得ok,而且比很多香港電影更有深度!!!

好的戲,我是會讚賞的,無論那是港產還是什麼產~~

新鮮人 說...

pegpeg,
我都係實在的人,
不會覺得鬼佬片就好睇啲,
外語片都有垃圾,
只不過買手唔會買返黎啫,
但係港產片真係愈來愈差,
以前周星馳那些食神,國產007都係笑片,
但係人地都真係好有心拍架,
睇完笑完都會會心微笑,
而家啲又真係無聊至極,
又硬攪笑,屎尿屁超級核突兼無聊,
可以話毫無誠意,
只是想賺快錢,
如果咁都話可以接受,
咁積係話香港人啲口味同要求愈來愈低了!

茂斯,
oscar亦都只是美國的小圈子選舉而已,想信你都知道的,所以都無話啱唔啱嘅! :p

無論係外語或是港產,最好不要買老翻吧,
如果好係你對電影有要求嘅人都買老翻,
電影事業就真係好快玩完了! :)

pigbon,
我都有同感,
所以都是睇西片多,
如果有好嘅港產片我都會入場睇架!

新鮮人 說...

nana,
但願香港片唔好淨係識拍屎尿屁同黑社會嘅題材吧!

匿名 說...

是了~~ 你cbox下面不能顯示,所以留不到言... 試了很多次了....

想告訴你,發聲問號菇及壞人菇在買物王有售(我在沙田那間見到,其他的都應該有吧~),每隻$138!!

新鮮人 說...

nana,
thanks!
我都未聽過"買物王"啊,
要多多留意才得了!
唔知東九龍有無呢?

匿名 說...

竟然不懂買物王???!!!! *0*

你問你的扭蛋王,一定知~~~

旺角潮流特區地庫12也有~

新鮮人 說...

nana,
Thanks! :)
我對哩啲嘢都幾out架! :p