2007年3月21日

321國際睡眠日


今日3月21日係國際睡眠日,
亦係春分,即係冬春兩季嘅交替,
四時變化對人類嘅生理時鐘影響甚大,
所以國際精神衞生和神經科學基金會發起這項全球睡眠和健康計劃,
希望多一些人關注健康睡眠對身體嘅重要.

香港人生活節奏緊張,
就算放假都把節目排得密麻麻,
一日廿四小時都唔夠用呀,
你叫佢地訓都好難囉,
不如叫佢地打少啲NDSL好過啦!
話時話,
今年哩張海報俾啲老闆睇到就死火了,
張開眼都可以訓?(用UTF8碼看)
容物易做錯哂啲嘢架??

14 則留言:

匿名 說...

hahahaha!!!!
難怪今日大家都咁眼瞓:p

啊澤 說...

終於知道為何今日返工個人會dupdup下喇!!

匿名 說...

講真,我又真係唔明將海報嗰句 slogan 喎!究竟點解啫?

xiao

新鮮人 說...

anmary,嬲記,
其實邊個返工唔係日日想訓教吖,
讀書都係咁啦,
玩就鬼打都無咁精神呀! :p

xiao,
咁咪返工訓敎咪唔會咁易俾老闆發覺囉,係未? =p

匿名 說...

吓,係咁解嘅咩?你講真架?話明國際睡眠日,提倡健康睡眠,唔係要畀啲正面信息出嚟咩?咁幽默(懶)? 等我仲鬼咁認真去思考句嘢嘅深層意義添!>_<

xiao

新鮮人 說...

xiao,
哈哈~~唔洗咁認真喎,你睇下下面條link就明啦!
http://luckybb.blogspot.com/2006/10/blog-post.html

匿名 說...

我之前都有見過呢個,不過我以為張海報唔係想畀咁嘅信息出去嚟啫。

xiao

新鮮人 說...

xiao,
俾你激死,係都要人講正經嘅!
"open your eye"就等如"keep an eye"咁解嘛,你唔係考我吖?
我英文麻麻地架喳! =p

匿名 說...

嘩哈哈哈哈哈哈))))!!
你又做乜咁認真喎?!!哈哈哈,真係笑死我喇!
我唔係想考你,我意思係可能我唔夠幽默感之嘛。自嘲吓都唔得咩!:P

xiao

新鮮人 說...

XIAO,
俾你玩返轉個添! 嘻嘻~~~ :)

HanaMaru 說...

爲了慶祝這日,我決定在公司睡上一個小時!
(講笑)

新鮮人 說...

Hanamaru,
睡個中午晏訓都可以掛?^0^

bbj 說...

提倡健康睡眠...香港人又要行街食飯出去溥同打機,有幾多睡眠時間喎....

新鮮人 說...

bbj,
你咁講就真係無計囉,
但係健康最重要喎! =)