2007年3月15日

砌模型


好耐無玩模型囉,
哩架綿羊仔係朋友擰完唔要俾我的,
一套六歀,每盒十二大元,
手工精考,價錢合理.
讀設計時,最喜歡就係砌模型玩,
好似高逹,渣古,戰艦以至超人怪獸,
總之物都想買黎砌下,
但係多數都係砌左一大半就停左,
又或者有啲買左返黎連盒都未開,
而家屋企重有四五盒原封未動,
記得應該係兩盒超級警察和一盒高逹,
重有一盒好似係小型快艇.

我發覺砌模型最好玩係砌嘅時候,
逐件逐件parts拆落黎,
然後睇說明書一件一件咁重新組合,
那種滿足感真是難以形容;
而最考工夫嘅當然係幫啲模型上油,
又要磨灰又要溝油都幾花時間,
所以我多數淨砌唔上色,懶呀!

而家啲細路好似好少砌模型,
淨係掛住打機,上網識女仔,
要佢地花咁多時間心機砌模型都好難囉!

11 則留言:

匿名 說...

令我想起以前一個好朋友係模型迷,特別鍾意砌戰機。好靚,我都好鍾意。可能受佢影響,我比較鍾意戰機同戰艦。而家係唔係少左好多人砌呢類模型架喇?我意思係要自己用膠水黏同上油嗰隻。我睇而家好似多數啲模型都淨係裝嵌,有哂"牙",唔駛用膠水,又唔駛上顏色,淨係貼吓貼紙咁就得喇。我係唔係out咗啦?
xiao

Eden 說...

Not sure if i have the patience to do one .... think i'll just buy the 'finished' product if it's something i like.

Yours is pretty interesting and unique. The guys here like to do/collect models of Gundam or other comic characters.

匿名 說...

架電單車模型好精緻喎﹗有幾大架﹖

bbj 說...

係呀,我都想知有幾大架同邊道有得賣呀?

新鮮人 說...

xiao,
要用膠水嘅應該物人砌囉,
淨裝嵌嘅都愈來愈少人會了,
而家啲人多數買現成的,
即係物都唔洗砌囉!

eden,
幾好玩架,我以都有砌高逹架!

大雄,bbj,
架車大約有三吋長,
係銅鑼灣啲書館度買嗰喎!

匿名 說...

"要用膠水嘅應該物人砌囉"

??咩係物人呀??

xiao

新鮮人 說...

xiao,
Kidults 囉! =p
http://freshdesigner.blogspot.com/2006/05/kidult.html

匿名 說...

咁如果過咗40 或者50嗰啲呢? 叫咩呀?

xiao

新鮮人 說...

xiao,
咁就叫kideldult啦,哈哈~~~自創的! =p

匿名 說...

kideldult,創得好!

xiao

新鮮人 說...

xiao:
嘻嘻...謝謝! ^0^