2007年3月14日

污糟錢


話時話,街市啲銀紙真係幾污糟,
又血跡,又魚鱗,重要一陣味,
買完嘢找返錢俾你時都唔知要唔要好,
揸上手又"痴納納",
諗起都毛骨悚然呀,
而且應該會好有多細菌,
所以隨時有機會舔嘢,
但係又唔可以用水洗喎,
所以我舉腳讚成發行塑膠紙幣,
夠衛生嘛,唔乾淨咪洗下佢囉!

曾經聽過一個關於紙幣嘅傳聞,
話說內地有位女出納員去睇醫生,
醫生話佢染左椰菜花性病,
佢話無可能,
因為自己重係處女又無男朋友,
何來染到性病呢?
醫生都百思不解,
後來才知道那個女出納員是負責數銀紙,
而佢數完錢又唔洗手,且時常用手去陰處抓癢,
所以附在紙幣上的病毒就因而傳到她身上.
聽完哩個傳聞大家係唔係好驚啲紙幣呢?

18 則留言:

匿名 說...

係真唔係呀?咁就惹到返黎?唔得,我去問吓醫生先。

另我想問吓張相係唔係你影架?幾時影架? 我只係奇怪呢啲襪架應該喺屋企至有,你唔係頭先下晝影架下嘛? 唔駛返咩架? 定係你係喺屋企做嘢架? 好奇問吓啫。 :P

xiao

新鮮人 說...

xiao,
張相梗唔係今日影架啦! 哈哈~~~
星期日影架! :p

匿名 說...

我好醒架!每次去買街市都會買乾貨或
菜先,再用大紙打散,之後如果要買魚
買雞就盡量唔使找錢,咁就無咁污糟^^

匿名 說...

唏,我又問左醫生喇。呢啲可能性唔係冇,但係真係要買六合彩囉。基本上細菌同病毒可以停留係空氣裡面嘅時間唔會真係好長,(病毒相對細菌會耐啲,而椰菜花係一種病毒。)如果要透過媒介傳染到都要係喺個段短時間內。即係話個帶菌者掂過張銀紙要即刻攞到去銀行入,冇乜再經過其他人,先會可能傳染到畀呢個女職員。

xiao

匿名 說...

haha, 我去街市買野, 只係怕魚檔, 盡量唔駛佢找錢, 就算要找都即刻買第二樣, keke

Green Rabbit 說...

細細個坐校車時IQ題之一:「世上最污糟的是什麼?」

金錢與其他物件不同,舊了也不會隨便被丟棄,只會繼續流通及易手,到榮休之日真不知有幾多人曾沾手>.<

新鮮人 說...

coobe,
係幾醒喎,我都要學下你先! :)

xiao,
你都知啲大陸紙幣幾恐怖啦,
中招都唔出奇架! ^0^

lala,
我反而怕豬肉檔多啲,
因為有豬鏈球菌,又有食肉菌,
魚相對黎講就好少少了!

綠兔,
有時諗起都毛骨悚然,嘔~~~~ :p

tofufa 說...

I can't wait to see and use the new plastic bill ar^^

新鮮人 說...

tofufa,
年中用過話你知物嘢感覺! =)

bbj 說...

大陸的銀紙係全世界最污糟架,各位常返大陸的人要留意啦....

新鮮人 說...

bbj,
好彩我唔係時常返大陸,唔係真係要帶手套先得囉!

匿名 說...

bbj:
就我所見,大陸啲銀紙都未夠埃及啲銀紙污糟呀!!我"爭"啲連裝過嗰啲銀紙嘅銀包都想揼咗佢呀,幾大掙扎呀!

xiao

bbj 說...

xiao:咁真係要見識吓....

匿名 說...

撇開銀紙污糟,埃及係值得去嘅!:)

xiao

匿名 說...

I love the "DO-DO" octopus card, if the fish shop / all food market use them too, then that will be great.

新鮮人 說...

tonia,
我都想呀,
但係八逹通要收魚販行政費架,
我諗都好難囉! :(

匿名 說...

你自己夾住3張污糟錢來影的呀???

新鮮人 說...

NANA,
佢地曬緊太陽殺菌呀! :p