2007年3月14日

士多啤梨試食隊


新鮮媽:『上個禮拜中心成班人去左參觀士多啤梨園.』
新鮮人:『咁好唔好玩呀?』
新鮮媽:『都幾好,不過啲士多啤梨要成四十蚊磅,所以我無買到.』
新鮮人:『咁你有無試食吖?』
新鮮媽:『有呀,我食左五粒,好甜好多汁架!』
新鮮人:『咁你又唔買?』
新鮮媽:『咁貴,點買得落手呀,你估我係嗰兩公婆咩!』
新鮮人:『物嘢兩公婆呀?』
新鮮媽:『嗰兩隻嘢又食又攞,足足食左幾磅呀,重靜靜雞襯無人睇到,袋左幾磅入自己袋添呀, 臨走先至係咁兒買左一磅喳!』
新鮮人:『咁你都可以食返夠本架,唔好蝕底嘛!』
新鮮媽:『物你咁切(cheap)嫁,失禮死人呀,我無敎你平宜莫貪咩?』
新鮮人: -_-!!!

9 則留言:

匿名 說...

鍾意新鮮媽咁有原則! :)

xiao

新鮮人 說...

xiao,
佢一時時喳,
鬼咁古惑呀佢! =p

匿名 說...

我好鍾意同長輩有呢種對答,好開心好有趣!

新鮮人 說...

coobe,
有時啲老人家都幾可愛嘅! :)

匿名 說...

新鮮媽話得你啱~
立即知道咩野叫做"有家教"

bbj 說...

哈哈,新鮮,聽你阿媽話”平宜莫貪”呀!你阿媽好攪笑.....

新鮮人 說...

anmary,
嘻嘻,係呀, 我是一有家敎嘅男仔呀! :p

bbj,
我會聽佢話架啦! =p

匿名 說...

yes, if you not used to eat berries in your regular diet, once you ate too many of them, you will need to go to washroom all night long.... so your mom is right, 平宜莫貪 !

新鮮人 說...

tonia,
嘻嘻,咁嘅事一定唔會發生係我身上,
因為我完全唔鐘意食士多啤梨架! =p