2007年3月14日

中學生可否穿鼻環?

【東方日報】三月十四訊
大埔一間中學上演電影《逃學威龍》現實版,十三歲「潮爆」女學生模仿偶像歌手蘭穿鼻環, 昨晨戴鼻環返學遲到,被老師發覺要求脫下,她激動爬上操場電錶房頂,企圖爬牆逃出學校,老師及社工勸喻半小時始肯爬下,再苦勸才接受送院檢驗。
各位同學,

早晨,今日要同大家討論嘅題目係:【中學生應否穿鼻環
學校是一個裝嚴嘅地方,主要嘅目的係培養大家的品行同學問,
所以各位同學你們都應該尊師重道,穿着樸素,不應該奇裝異服,
更加唔可以話穿什麼鼻環,耳環,所謂身體髮膚,受諸父母,不可毁傷,
大家要記住呀!

同學甲:『衛蘭都係咁穿啦,鄭秀文都係啦,點解唔得喎?』
新老師:『佢地係明星,而且大個人,佢地又點同你們呢?』
同學乙:『有物唔同吖,咪又係人,唔係銅,係鐵咩?』
新老師:『哎呀,你地係求學時期,梗係要樸實啲,點可以咁架?』
同學甲:『有物問題喎?我地又唔係作奸犯科,着in啲有問題咩?』
新老師:『你估你地去做show呀,又鼻環又耳環,鬼咁馬綠!』
同學乙:『你古老石山啫,out到爆呀,又唔可以染髮,又唔可以穿短裙,點出街呀?』
同學甲:『係囉係囉,我想戴條金鍊你都話犯校規,有無搞錯呀?』
新老師:『穿鼻環會影響學業,浪費青春呀!』
同學乙:『點解呀?都唔合邏輯嘅,同讀書有物關係呀?』
新老師:『我唔同你地講,總之學校係唔可以穿鼻環,耳環,肚臍環,不可以染髮,不可以穿短裙....你地無反對嘅餘地!知道未?』
同學甲:『唓~~~講唔贏就用強權,無公理呀~~~』

6 則留言:

匿名 說...

哈哈,咁不如你提供番個 model answer 出黎,應該點同啲學生講好丫!

xiao

新鮮人 說...

xiao,
其實我都唔知俾唔俾佢地戴好!

bbj 說...

我覺得中學生唔應該戴,想戴咪等畢業先囉!人係要經過一段成長的時候,每一個階段總有做得和不做得的事情.

新鮮人 說...

bbj,
咁點都要有個理由架,
唔可以話唔俾就唔俾,
而家行唔通架!

Ruth Tam 說...

I think one should dress appropriately for the occasion. For a student, if the costume is a simple uniform, then they should be a proper actor and dress according.

Just like an executive should dress in formal suit. Some adults strongly against the dress code of their companies, thinking it's unreasonable. I think they are just as childish as those teenagers.

新鮮人 說...

ruth,
你講得啱,
但係而家啲細路愈來愈反叛,
無我地以前咁單純囉
要佢地聽人枝笛真係好難! :(