2007年3月18日

得個樣嘅快餐店


現代社會什麼都講包裝,
尤其是競爭劇烈嘅飲食業,
就是收費低廉的快餐業亦是一樣,
除改商標外又大裝修又大賣廣告,
重要請年青偶像做代言人,
可惜食物質數方面就毫無進步,
而且有些員工嘅服務態度更每況愈下,
咁樣做法簡直係捨本逐末,
客人食過一次就不會回頭了,
于其花錢做些花樣東西,
倒不如注意改善食物質數和加強員工培訓吧!

4 則留言:

匿名 說...

好多年前,3大快餐店裡面,我覺得X心食物質素最好,尤其是燒味;XX樂排第二,啲奶茶最好(雖然唔係茶餐廳口味),職員服務唔錯;XX活自然係第三喇,食物又唔得、服務又唔好。

後來,X心越來越差,跌左落第二。XX樂啲服務態度無疑係三者之中最穩定嘅。第三果個仲係咁差。

今日,雖然我仍然捧XX樂場,但係其實都跌左watt,款式冇以前轉得咁快,不過仍然要讚啲員工服務態度的確幾好。反而X心啲食物質素又好似有番啲改善。XX活,可能係偏見,都係排第尾。

話時話,我成日好不滿點解紅磡火車站間X心係特別貴嘅? 好似"禁"住搶咁!人哋XX樂係機場裡面都冇特別貴好多。另麥記嘅奶茶都幾OK!

xiao

新鮮人 說...

xiao,
我諗有時要睇埋每間舖嘅shop manager管理得好唔好,有時設計出黎啲食物本來是ok的,但係在某些店就整到走哂樣,至於啲服務質數除左要看嗰個集團嘅文化外(m記是ok好的),還要看每間shop嘅管理層,好似觀塘某間x心就見佢地啲水吧,日日係客面前互相頂嘴,搞到成個流程慢哂,又好似係翠萍嘅x心啲食物走哂樣,我試過見個個水吧夠膽死話嗰廚房無時間整奶醬多,叫人求奇食個淨飽,其實嗰時都係得四五個人啫嘛,你話咁樣死火唔死火吖?

匿名 說...

咁離譜就真係未見識過喎!

xiao

新鮮人 說...

xiao,
所以員工管理係服務業真係好重要架!