2007年3月31日

全部正白痴!!

本來都唔想再講嗰個白痴劉華粉絲楊門(裂)女,
但係見佢愈黎愈離舖,
真係忍唔住口要丙下佢!

佢啱先至話返到老家,
己經話又要伸請再黎都算啦,
最離舖係佢重列出三大點要劉華照做喎.
一) 係佢老豆墓前鞠躬謝罪
二) 要與佢單獨見面,以完成佢老豆遺願
三) 要劉華賠償五十萬做精神上嘅補償

第一,劉華有物錯呀?
你地落到黎,又無booking又無乘,
人地都俾你去個歌迷聚會,
相又影左,攬又攬左,
真係人致意盡啦,
旣然無錯,點解要鞠躬?
你地連老豆條屍都唔理就走,
要鞠躬嗰個係你地兩母女就真!

第二,點解一定要同你單獨相見呀?
你迷左佢十三年兼係夢中相見又點呀?
我夠迷左舒琪十幾年囉,
我成日發夢都見到佢啦,
我可唔可以話要同佢獨見面吖?
我連林嘉欣都夢過添,
你都儍儍地!

第三,入正題喇,
終於露出你的狐狸尾巴啦,
講到尾都係為左錢,
發你個夢呀,
如果咁都俾錢你,
咁咪好過去打刧,
哩個世界重有皇法嘅,
正白痴!!!!

順帶一提,
北京有個小白臉話十分傾慕楊門(裂)女喎,
重話劉華唔啱要道歉呀,
又話自己又白又俊又有型,
願意放棄自己女友與烈女同結良緣喎,
真係痴痴呆呆坐埋一枱,
全部都要入青山搞搞佢至掂!

ps:(裂)解作精神分裂.

10 則留言:

xiao zhu 說...

鬧得好呀!
)))))))))啪啪啪啪((((((((((鼓掌聲)

匿名 說...

其實呢個家庭所有人都係痴痴地架啦
只要有任何一個家庭成員係正常既, 都會阻止屋企人咁痴法

最好既醫法, 就係將佢全家人永久監禁o係精神病院
其實普羅大眾既時間都好重要, 生活咁多資訊都接收唔切, 再無時間浪費o係呢D人所鬧出既新聞上

匿名 說...

哇,你用「烈女」黎形容佢牙?
真係睇得起佢@_@

新鮮人 說...

xiao,
嘻嘻~~多謝多謝! =p

oscar,
監閉係精神病院都好,
起碼真係痴痴呆呆坐一枱嘛! ^0^

伊麵丹,
係喎,等我改改佢先! =)

匿名 說...

我一諗起裂女個呆滯樣就想反胃

匿名 說...

呢個世界真係乜人都有,鬧得好!

新鮮人 說...

coobe,
真係唔死都無用呀! :E

新鮮人 說...

pigbon,
我都係,而家飽哂添! =(

匿名 說...

她真的太神奇了

真的是......瘋子一堆的世界

(ps..我從pegpeg家連過來的)

新鮮人 說...

funman,
歡迎,歡迎! =)
得閑多啲來坐喎!